Gezondheid alle pijlers

psychiaters

06-10-2012 22:12 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi

Ben bij psych geweest en depressie alsmede burnout,en wat nu , wat moet ik ermee?
Toetyfroety, het heeft vaak even wat voeten in de aarde om de goede medicijnen en de goede dosis daarvan te vinden. Voor de een werkt dit en voor de ander dat. Op basis van de zeer summiere info die TO hier verstrekt, is het veel te kort door de bocht om het probleem bij de psychiater te leggen.
quote:nellaaa schreef op zondag 07 oktober 2012 00:30 Toetyfroety, het heeft vaak even wat voeten in de aarde om de goede medicijnen en de goede dosis daarvan te vinden. Voor de een werkt dit en voor de ander dat. Op basis van de zeer summiere info die TO hier verstrekt, is het veel te kort door de bocht om het probleem bij de psychiater te leggen.

Mee eens!

Misschien kan TO wat meer duidelijkheid geven over de inhoud vd bezoeken aan de psychiater....
quote:moemin schreef op zaterdag 06 oktober 2012 23:13 ik zei toch psychiater lijkt me duidelijk.

ben al 20 keer geweest en ik krijg alleen pillen en verder nog niks.

vind het raar dat dat zo gaat en met een gezin moet je heel goed uitkijken niet opgenomen te worden.

moe=levensmoe

Je wordt niet zomaar opgenomen hoor!

Dat gaat zeker in overleg met jou!

Alleen als je een gevaar voor jezelf en/of voor je omgeving vormt kan je gedwongen worden opgenomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven