Puist in oor
zondag 2 augustus 2009 om 14:02
En dat doet verrekte zeer!
Vandaag is de tweede dag dat ik met pijn wakker werd. Ibuprofen helpt goed en druppelen met oordruppels doe ik sinds gister. Ik hoor amper meer met mijn linkeroor.
Er zit een bult is en dat is mijn eigen schuld vrees ik: teveel gepoerd met een wattenstaafje deze week. Vroeger heb ik daardoor ook weleens bulten in mijn oor gehad, die dan op den duur wel knapten (ieuw), maar tot op heden gebeurt er nog vrij weinig in mijn linkeroor!
Gek word ik ervan, want ik ben er ook een beetje ziekig door.
En de hamvraag: wat kan ik nog meer doen om het z.s.m laten te genezen?
Vandaag is de tweede dag dat ik met pijn wakker werd. Ibuprofen helpt goed en druppelen met oordruppels doe ik sinds gister. Ik hoor amper meer met mijn linkeroor.
Er zit een bult is en dat is mijn eigen schuld vrees ik: teveel gepoerd met een wattenstaafje deze week. Vroeger heb ik daardoor ook weleens bulten in mijn oor gehad, die dan op den duur wel knapten (ieuw), maar tot op heden gebeurt er nog vrij weinig in mijn linkeroor!
Gek word ik ervan, want ik ben er ook een beetje ziekig door.
En de hamvraag: wat kan ik nog meer doen om het z.s.m laten te genezen?
zondag 2 augustus 2009 om 14:05
zondag 2 augustus 2009 om 14:05
zondag 2 augustus 2009 om 15:08
Ow, dat doet zeer.
Ik heb het nog wel eens na het te lang dragen van oordopjes van een mp3 speler.
Ik probeer dan wel met mijn tanden op elkaar er toch druk op te zetten, tóch met een wattenstaafje of met een tissue om mijn vinger.
Ik zou niet met vettigheid gaan druppelen, eerder het natmaken met sterilon ofzo.
Ik heb het nog wel eens na het te lang dragen van oordopjes van een mp3 speler.
Ik probeer dan wel met mijn tanden op elkaar er toch druk op te zetten, tóch met een wattenstaafje of met een tissue om mijn vinger.
Ik zou niet met vettigheid gaan druppelen, eerder het natmaken met sterilon ofzo.

zondag 2 augustus 2009 om 20:12
ik weet niet in welk buitenland je je bevindt, maar misschien kun j lidocainecreme/druppels kopen daar. Dat verdooft plaatselijk. Sterkte.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
maandag 3 augustus 2009 om 09:10
ja dat doet idd verrekes zeer,je voelt die jongen helemaal opkomen.
Ik heb hem de vorige keer uitgedrukt (rijp of niet), deed wel ff zeer, maar toen was ik er vanaf.
En daarna had ik er alcohol opgedaan, prikt ook lekker.
Ik hoop dat hij snel rijp is, voor je.
ik denk ook, dat als je er niks op smeert, druppelt, dat hij dan sneller rijpt.
Anyway, sterkte.
Ik heb hem de vorige keer uitgedrukt (rijp of niet), deed wel ff zeer, maar toen was ik er vanaf.
En daarna had ik er alcohol opgedaan, prikt ook lekker.
Ik hoop dat hij snel rijp is, voor je.
ik denk ook, dat als je er niks op smeert, druppelt, dat hij dan sneller rijpt.
Anyway, sterkte.
maandag 3 augustus 2009 om 12:02
Aarghh, gek word ik! Het wordt niet beter! En zonder ibuprofen is de pijn niet te harden (en ik piep niet snel). Het liefst druk ik 'm natuurlijk ook eigenhandig uit, maar dat lukt niet. Het zit net ietsje te diep denk ik.
Toch besloten vandaag naar een ziekenhuis te gaan. Ze mogen me pijn doen, ze mogen prikken, ze mogen alles! Als dat kloteding maar weggaat!
Toch besloten vandaag naar een ziekenhuis te gaan. Ze mogen me pijn doen, ze mogen prikken, ze mogen alles! Als dat kloteding maar weggaat!

maandag 3 augustus 2009 om 23:06
Misschien is ie nu rijp?
Brrr wat klinkt dat vies.
Maar kun je 'm niet eerst goed schoonmaken met gekookt water wat je eerst een beetje laat afkoelen en daarna twee papieren zakdoekjes en dan uitdrukken?
Een puist in je oor doet echt hartstikke zeer. Kan me voortellen dat je je er zelfs wat ziekig door voelt.
Brrr wat klinkt dat vies.
Maar kun je 'm niet eerst goed schoonmaken met gekookt water wat je eerst een beetje laat afkoelen en daarna twee papieren zakdoekjes en dan uitdrukken?
Een puist in je oor doet echt hartstikke zeer. Kan me voortellen dat je je er zelfs wat ziekig door voelt.