Gezondheid alle pijlers

raar?!

07-12-2013 19:52 27 berichten
Hallo forummers,

Ik heb vorige week de pil opgehaald, ik was er doorheen en had ze nodig, nou heb ik mijn stopweek gehad en ben sinds gisteren aan mijn nieuwe strip begonnen, alleen bij het uithalen van de pil viel me gelijk al iets op, de pil die ik normaal had was plat en een beetje huidskleur achtig, nu heb ik een ronde witte?! Ook blijf ik maar bloeden?! Op het doosje staat dat het ook de microgyn30 is maar hij ziet er zo anders uit.. Herkennen jullie dit? Want ik maak me een beetje zorgen, vooral omdat ik nog steeds bloed terwijl ik hem heb ingenomen..

Het kan geen innestelingsbloeding zijn want ik voel me niet zwanger en mijn vriend komt nooit klaar in mij

Gr
Zeg me alsjeblieft dat je niet aan voor het zingen de kerk uit gaan doet....
Alle reacties Link kopieren
Zoals mensen voor mij ook al zeggen: wat staat er in je bijsluiter? Daar hoort te staan hoe het ding eruit ziet. Als daar staat: 'de pil is rond en wit', en jouw pil is plat en blauw... dan zou ik bellen. Niet naar de verzekering natuurlijk, maar naar de apotheek.

Maar als er staat: 'de pil is rond en wit', en jouw pil is ook rond en wit... tsja dan lijkt mij niet dat er iets mis mee is, toch? Kun je alsnog wel even naar de apotheek bellen, als je je echt zorgen maakt... maar of het zin heeft...?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven