Gezondheid alle pijlers

Rood licht zien

15-01-2019 14:39 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Toen ik gisteren naar bed ging en ging liggen zag ik een rode gloed. Precies toen ik mijn hoofd op het kussen legde. Het was donker maar ik dacht even dat er een rode lamp aan stond want zo leek het. Ik zag het ook alleen met mijn linkeroog en het duurde ongeveer 15 seconden, dus wel lang genoeg om het door te hebben en rond te kijken. Daarna ging het over en verder heb ik nergens last van.

Weet iemand wat dit kan zijn geweest? Ik maak me geen zorgen maar ik ben wel nieuwsgierig.
catlady33 wijzigde dit bericht op 15-01-2019 14:43
5.03% gewijzigd
De duivel natuurlijk!
Alien, ze willen je halen.
Uvo? Voorbij rijdende auto? Je ene oog herinnert zijn vorig leven als sekswerker en had een flashback? Oog migraine? Hallucinatie?

Al het bovenstaande....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Jongens, ik snap zelf ook wel dat het iets met mijn oog te maken heeft. Maar wat?
Je gaat liggen, er stroomt opeens meer bloed naar je hoofd, en het duurt even voor de balans weer terug is. De bloedvaatjes in je ogen krijgen meer bloed dan gewoonlijk te verwerken en je ziet een rode gloed. Zoiets.
For whom the bell tolls
Laat even wat tests doen. Ik geloof dat sommige brillenwinkels dat gratis voor je doen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven