Gezondheid alle pijlers

Ruik je wodka? Zorgen om vriendin

24-06-2013 16:10 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Laatst was ik met een vriendin naar een feestje. Na een paar drankjes vertelde ze dat zij overdag en doordeweeks wel eens wodka drinkt naar werk omdat zij wat losser wilt overkomen in haar nieuwe werkomgeving. Ik schrok hier van en vroeg gelijk verder, maar ze nuanceerde het gelijk en noemde het een overdreven; ze had het een keer gedaan. Dit hield me bezig en ik stuurde haar een mailtje erover en kreeg weer dezelfde en nuancerende reactie. Nu zag ik haar van de week toevallig op een maandagmiddag en ik had inderdaad het idee dat zij wat losser was dan normaal. Ik kan het mij natuurlijk ook inbeelden, omdat ik er zo op let. Ik rook echt niets aan haar adem, maar ik herinner me ergens dat je wodka niet zou ruiken aan de adem.

Dus mijn vraag is: Ruik je wodka als iemand dit gedronken heeft?
Het scheelt dat ik niet tegen klanten hoefde te lallen (buiten dat ik nooit zoveel kan drinken tijdens 'n lunch dat 't verkeerd zou vallen) bovendien gaf onze baas het goede voorbeeld
Alle reacties Link kopieren
In belgie drinken hele kantoren wijn en bier tussen de middag bij de lunch... hoor je ook niemand over.

En dan nog, al zal die vriendin coke snuiven, liters alcohol wegdrinken, of zich klem vreten. Het is een volwassen vrouw die zelf verantwoordelijk is voor haar eigen gedrag. TO mag zich er zorgen om maken, maar ze veranderd er niks aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven