Scherpe buikkrampen
vrijdag 26 januari 2018 om 09:02
Vannacht rond een uur of half 1 kreeg ik scherpe buikkrampen. Op mijn zij liggen ging wel, maar was pijnlijker dan op mijn rug.
Rond een uur of 2 begon ik ook lichtelijk misselijk te worden. Ik heb niet overgegeven, maar had het gevoel van wel. Rond een uur of 3/4 ben ik in slaap gevallen en werd wakker met geen klachten.
Nu hebben mijn ouders en ik gisteren dijfilet op, maar mijn ouders hebben nergens last van gehad.
Ik ben ook niet ongesteld. Duurt nog ongeveer 2 weken voor dat ik dat ben.
Heeft iemand enig idee of het normaal is om uit t niets zulke buikkrampen te krijgen? En wat het dan potentieel kan zijn? Ik vind dit het persoonlijk niet nodig om naar de dokter te gaan voor dit.
Alvast bedankt!
Rond een uur of 2 begon ik ook lichtelijk misselijk te worden. Ik heb niet overgegeven, maar had het gevoel van wel. Rond een uur of 3/4 ben ik in slaap gevallen en werd wakker met geen klachten.
Nu hebben mijn ouders en ik gisteren dijfilet op, maar mijn ouders hebben nergens last van gehad.
Ik ben ook niet ongesteld. Duurt nog ongeveer 2 weken voor dat ik dat ben.
Heeft iemand enig idee of het normaal is om uit t niets zulke buikkrampen te krijgen? En wat het dan potentieel kan zijn? Ik vind dit het persoonlijk niet nodig om naar de dokter te gaan voor dit.
Alvast bedankt!
vrijdag 26 januari 2018 om 09:44
Lijkt me wat overdreven om in de stress te schieten of over de huisarts te denken als je een keer buikpijn hebt die gewoon weer weggaat. Als zoiets een keer voorkomt is het vaak gewoon iets dat dwars zit, ontlasting of lucht. Als je dit regelmatig hebt moet je wel even naar de huisarts gaan. Toen ik een paar keer heftige kramp aanvallen (als in kruipend over de grond naar de wc) met misselijkheid en projectiel braken had gehad bleken het een galblaasontsteking en galstenen te zijn.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.