Gezondheid alle pijlers

Schimmelinfectie

13-06-2018 22:13 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, de titel zegt het al.

Wat zijn jullie tips? Heb gister een canesten capsule gebruikt en het zou nu weg moeten zijn maar merk nog niet veel verschil..
Ben je al bij de huisarts geweest?
ava75 schreef:
13-06-2018 22:17
Ben je al bij de huisarts geweest?
Nee, ik dacht eigenlijk dat de meeste mensen gewoon zelf een middeltje hebben om het op te lossen. Maar moet ik maar eens doen inderdaad.
Even langs de huisarts inderdaad.
Als je één keer gaat kan je vervolgens het recept herhalen mocht het weer eens voorkomen later.
Stoppen met het eten van suikers en zoetstoffen, dan gaat het vanzelf weg.
Bij mij hielpen de middeltjes van de drogist niet. Meerdere malen via de huisarts een pil gekregen die wel super werkt. Helaas na iedere menstruatie was het weer feest. Nu heb ik standaard voor na iedere menstruatie een pil (fluconazol)
Die canesten zooi helpt echt niet. Ga naar de huisarts.
ik geef mn bek ook maar een douw
lilyjo schreef:
13-06-2018 22:30
Bij mij hielpen de middeltjes van de drogist niet. Meerdere malen via de huisarts een pil gekregen die wel super werkt. Helaas na iedere menstruatie was het weer feest. Nu heb ik standaard voor na iedere menstruatie een pil (fluconazol)
Heb je dit al verder laten onderzoeken?

To, even naar je ha.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
13-06-2018 22:34
Heb je dit al verder laten onderzoeken?

To, even naar je ha.
Nee, maar toevallig las ik laatst iets over een uitstrijkje laten maken (volgens mij). Dus daar moet ik binnenkort even een afspraak voor maken. Helaas heb ik geen geweldig meedenkende huisarts die dat soort dingen zelf voorstelt..
Echt even naar de huisarts gaan.
lilyjo schreef:
13-06-2018 22:38
Nee, maar toevallig las ik laatst iets over een uitstrijkje laten maken (volgens mij). Dus daar moet ik binnenkort even een afspraak voor maken. Helaas heb ik geen geweldig meedenkende huisarts die dat soort dingen zelf voorstelt..
Handig... wel even laten doen en anders door laten sturen naar de gyn.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Ik heb het 3x gebruikt, eerste keer was t na een paar dagen echt weg, duurde dus wel even! Laatste 2x hielp het niet meer, idd toen naar huisarts gegaan!
Ik reageer heel slecht op dat zelfhulp spul. Ik sta letterlijk in de brand.
Ik heb in huis standaard een gyno daktarin ei liggen en nu ook capsules flucanozol.
Dus bel de ha op en overleg even.
Die canesten werkt wel maar het werkt meestal nog even door. het kan zijn dat het morgen pas weg is. als dat niet zo is zou ik de huisarts bellen. Als ik mijn huisarts telefonisch uitleg welke klachten ik heb krijg ik meestal een receptje. dus je hoeft echt niet direct met je billen bloot, zeg maar. ik had het ook na iedere menstruatie. daarom slik ik nu de pil door, altijd. Heeeeeeeeerlijk, ik ben nooit ongesteld. en spotting heb ik gelukkig ook nooit.
Don't cry, buy a bag and move on.
Bij mij duurde het ook even voordat de klachten echt weg waren. Dag of 1-2.
Zou de volgende keer langs de huisarts gaan, die heeft andere capsules, welke naar mijn mening beter werken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven