Slapeloosheid bij griep?
zondag 3 maart 2013 om 02:31
Nou, ben al een flinke week ziek van de griep! Dat is natuurlijk al super vervelend, voel me echt best slecht.
Maar wat het naar mijn idee alleen maar erger maakt is dat ik dus ook al een week zo'n 4-5 uur per nacht slaap. Ik lig de hele dag tot 5 uur 'sochtends wakker en dan val ik in slaap tot zo ongeveer 10 uur. Ik heb ook niet echt het idee dat ik me echt beter ga voelen of zo. Hoort slapeloosheid bij de griep of is er iets anders aan de hand?
Maar wat het naar mijn idee alleen maar erger maakt is dat ik dus ook al een week zo'n 4-5 uur per nacht slaap. Ik lig de hele dag tot 5 uur 'sochtends wakker en dan val ik in slaap tot zo ongeveer 10 uur. Ik heb ook niet echt het idee dat ik me echt beter ga voelen of zo. Hoort slapeloosheid bij de griep of is er iets anders aan de hand?
zondag 3 maart 2013 om 10:41
Is normaal hoor, mijn idee, omdat je al veel op bed ligt en min of meer al "uitgerust" bent, dat je daarom zo'n korte nacht maakt.
Vervelende is dan ook als ik al echt beter ben, daarna nog een paar dagen duurt voordat ik weer in mijn ritme ben.
Vervelende is dan ook als ik al echt beter ben, daarna nog een paar dagen duurt voordat ik weer in mijn ritme ben.
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
zondag 3 maart 2013 om 10:53
Ook hier herkenning. Tijdens griep en verkoudheid slaap ik onrustig. Zodra ik in bed ga liggen val ik eigenlijk altijd direct in slaap, maar na zo'n 1,5 uur diepe slaap wordt het wakker/slapen/wakker/slapen etc ...
Zou dan juist graag 'normaal' willen doorslapen, omdat ik denk dat dat je herstel zal bevorderen.
Zou dan juist graag 'normaal' willen doorslapen, omdat ik denk dat dat je herstel zal bevorderen.