Gezondheid alle pijlers

Slapeloosheid bij griep?

03-03-2013 02:31 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, ben al een flinke week ziek van de griep! Dat is natuurlijk al super vervelend, voel me echt best slecht.

Maar wat het naar mijn idee alleen maar erger maakt is dat ik dus ook al een week zo'n 4-5 uur per nacht slaap. Ik lig de hele dag tot 5 uur 'sochtends wakker en dan val ik in slaap tot zo ongeveer 10 uur. Ik heb ook niet echt het idee dat ik me echt beter ga voelen of zo. Hoort slapeloosheid bij de griep of is er iets anders aan de hand?
Heb je het benauwd waardoor je niet kan slapen?

Anders maandag even naar de huisarts.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik herken het wel. Bij griepachtige verschijnselen slaap ik ook altijd heel slecht.

Wat mij soms helpt is een warme douche en dan gelijk m'n bed in.

Beterschap!
Herkenbaar. Ik ga ook altijd woelen, onrustig dromen en ik ben vaak wakker, daar hoef ik geen koorts voor te hebben. Daarom ben ik nu ook wakker
Goedemorgen maar dan.
Dat hoort erbij.
Is normaal hoor, mijn idee, omdat je al veel op bed ligt en min of meer al "uitgerust" bent, dat je daarom zo'n korte nacht maakt.

Vervelende is dan ook als ik al echt beter ben, daarna nog een paar dagen duurt voordat ik weer in mijn ritme ben.
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
Ook hier herkenning. Tijdens griep en verkoudheid slaap ik onrustig. Zodra ik in bed ga liggen val ik eigenlijk altijd direct in slaap, maar na zo'n 1,5 uur diepe slaap wordt het wakker/slapen/wakker/slapen etc ...

Zou dan juist graag 'normaal' willen doorslapen, omdat ik denk dat dat je herstel zal bevorderen.
Heb ik ook al de hele week + dat ik hoogzwanger ben.... Mijn wallen hangen nu ongeveer op mn knieeen. Maar de reden dat ik zo specht slaap is denk ik vooral omdat mn neus zo dicht zit en ik door mn mond moet ademen wat ik dus nie gewend ben.
Bedankt iedereen! Ik wacht gewoon af, vanavond douchen, hete thee en vroeg naar bed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven