Gezondheid alle pijlers

slaperig

25-04-2013 12:42 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook al slaap ik goed, ik ben de laatste tijd constant slaperig. Ook als ik actief bezig ben, dus het zijn geen inkakmomenten omdat ik te weinig beweeg. Zelfs koffie of cola helpt niet. Kent iemand dit?
Dit kan maar 1 ding betekenen en dat is dat je toch echt slaap tekort komt en je lichaam je verteld dat je nog iets in te halen hebt. Dus i8k zou zeggen, welterusten. Neem elke dag twee uurtjes slaap extra, overdag en na een tijdje kun je er weer tegenaan.
Dat kan zoveel zijn, misschien een vitamine tekort, hormonaal uit balans, stress, pfeiffer en ga zo maar door.

Als je echt goed slaapt snacht en het is zo extreem dat je je zorgen maakt ga dan gewoon langs je huisarts.
Kan het een "sugardip" zijn? Bij het gebruik van suiker gaat je bloedsuikerspiegel omhoog en dat geeft energie. Als het goed is, zakt het daarna langzaam weer af. Maar bij sommige mensen gaat dat heel snel en zakt het juist verder dan voor de suikerinname. Dat kan vermoeidheid veroorzaken. Wellicht zinvol om te kijken of je een link ziet tussen suikergebruik en het moment dat de vermoeidheid toeslaat?
Heb je het sinds de zomertijd is ingegaan?

Sommige mensen krijgen daar echt jetlag achtige verschijnselen van een paar weken lang.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven