Gezondheid alle pijlers

slijmbeursontsteking

08-04-2014 21:23 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Nee, nooit gehad maar dat lijkt me erg pijnlijk. Ook beangstigend want je wordt onzeker over de toekomst.
Och Binkie, wat naar.

Ik heb vorig jaar een slijmbeursontsteking in mijn schouder gehad en ik leef met je mee, het doet zo enorm veel pijn! Ik had dus wel het geluk dat ik er met 6 weken weer vanaf was maar ik kwam op een moment dat ik mezelf van de pijn niet meer onder controle had en alleen nog maar kon jammeren. Dus ik weet wat je nu moet doorstaan. Ik ben toen 3 keer per week bij de fysiotherapeut geweest gedurende 4 weken, of het daar door kwam weet ik niet, hij zette er een soort echo-apparaat op wat de genezing moet versnellen, heb jij dat al gehad? Heel veel sterkte en van harte beterschap gewenst!
Ik heb goede ervaringen met acupunctuur. Ik was zelf erg sceptisch, toen hij er naalden met draadjes voor zwakstroom er aan hing, maar ik was er in 7 weken vanaf.
Home is where your wifi connects automatically.
quote:Welpie schreef op 09 april 2014 @ 10:13:

Ik heb goede ervaringen met acupunctuur. Ik was zelf erg sceptisch, toen hij er naalden met draadjes voor zwakstroom er aan hing, maar ik was er in 7 weken vanaf.

Dat heb ik meer gelezen ! IK heb wel bij d fysio stroomstootjes gehad in mijn schouder. Dat heeft helaas nooit geholpen , maar wellicht kan ik eens in de richting van accupunctuur denken.

Bedankt !
Ik heb ongeveer 3 jaar geleden een slijmbeursontsteking in mijn schouder opgelopen tijdens het volleyballen. Rust nemen hielp niet, toen heb ik een sportfysio opgezocht die mij oefeningen meegaf voor thuis. We zijn nu een jaar verder en ik heb er nog steeds laat van (tenzij ik mijn oefeningen doe). Ik merk wel dat de pijn door de oefeningen veel minder erg is. Vroeger kon ik de eerste paar dagen mijn arm niet meer optillen.

Misschien helpt hetbij jou ook om oefeningen te doen om de pijn te verminderen. Ik heb namelijk het idee dat je er nooit 100% van kunt herstellen.
Dat idee heb ik ook wel. Maar probleem bij mij is dat ik er misschien wel 10 injecties hormonen in gehad heb in mijn schouder. Daardoor schijnen de pezen totaal versleten te zijn.

Oefeningen heb ik toen ook wel gehad van de fysio. Maar echt helpen deden ze niet.

Wat ik nu doe is die kant veel ontzien.

Mijn been gaat trouwens langzamerhand beter.
piroxicam?

maar als je pezen totaal versleten zijn wordt het moeilijk
.
quote:binkie schreef op 10 april 2014 @ 20:34:

Miedo is dat de naam van een geneesmiddel?

De orthopeed was heel duidelijk. Zingt u het maar uit ik kan eigenlijk niks meer voor u doen.

En is de pijn onhoudbaar dan komt u nog maar eens langs.ja, de stofnaam, niet de merknaam
Digiman heeft een paar jaar terug een vreselijke slijmbeursontsteking gehad. Hij is er uiteindelijk in vrij korte tijd vanaf gekomen met acupunctuur, bij een Chinees gezondheidscentrum. Hij was er ook wat sceptisch over, maar kon er toch niet omheen, toen hij eindelijk weer pijnvrij kon bewegen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven