Slijmprop tijdens menstruatie.
zaterdag 18 september 2010 om 23:43
Hoi ik ben een meisje van 16 jaar en ik had vandaag iets heel raar.
Ik heb 3 maanden lang de pil doorgeslikt en nu heb ik een stopweek.
Zoals gewoonlijk werd ik ongesteld maar toen ik opstond voelde ik een dikke prop.Toen ik in mijn maandverband keek zat er een dikke, bloederige,slijmerige prop die ongeveer zo groot was als de helft van mijn maandverband.Nu ben ik dus bang dat het iets ernstigs is,iemand enig idee wat dit kan zijn ?
Groetjes Anne x
Ik heb 3 maanden lang de pil doorgeslikt en nu heb ik een stopweek.
Zoals gewoonlijk werd ik ongesteld maar toen ik opstond voelde ik een dikke prop.Toen ik in mijn maandverband keek zat er een dikke, bloederige,slijmerige prop die ongeveer zo groot was als de helft van mijn maandverband.Nu ben ik dus bang dat het iets ernstigs is,iemand enig idee wat dit kan zijn ?
Groetjes Anne x
zaterdag 18 september 2010 om 23:54
zondag 19 september 2010 om 00:05

zondag 19 september 2010 om 00:09
Moet zeggen dat ik dit wel vaker heb. Zeker als je 3 maanden de pil doorslikt. Met de pil houd je namelijk opbouw van het baarmoeder slijmvlies. Dus dat je menstruatie iets heftiger is dan normaal is niet zo gek. Maar is dit voor jou nou heel abnormaal, bel dan even met je huisarts. Dit kan buiten het weten van je moeder om. Doe sowieso maar even.. Dan weet je het in ieder geval zeker .
Xx
Xx
zondag 19 september 2010 om 00:10
zondag 19 september 2010 om 00:12

zondag 19 september 2010 om 08:21
quote:Kikkerrr schreef op 19 september 2010 @ 00:04:
[...]
Krijg je daar proppen bloederig slijm van ter grootte van de helft van een maandverband??
Je kunt ondanks pilgebruik wel zwanger zijn
TO, ik zou even je moeder inlichten en als je dat niet wil, maandag naar de huisarts bellen voor informatie, deze heeft zwijgplicht en zal je ouders niet zomaar inlichten
En gebruik een condoom!!!!
[...]
Krijg je daar proppen bloederig slijm van ter grootte van de helft van een maandverband??
Je kunt ondanks pilgebruik wel zwanger zijn
TO, ik zou even je moeder inlichten en als je dat niet wil, maandag naar de huisarts bellen voor informatie, deze heeft zwijgplicht en zal je ouders niet zomaar inlichten
En gebruik een condoom!!!!
zondag 19 september 2010 om 09:46
Waarom slik je de pil zolang door?Dat lijkt me niet echt gezond toch?
En je hebt geen onbeschermde sex als je aan de pil bent toch?
Dan kan je hooguit een SOA krijgen,maar niet zwanger zijn lijkt me..
Ik heb ook wel regelmatig stolsels als ik ongesteld ben,ben het de ene maand veel heftiger als de andere...
Slik de pil al meer als 30 jaar .....dus kan ook de overgang zijn bij mij hahahaha..
En je hebt geen onbeschermde sex als je aan de pil bent toch?
Dan kan je hooguit een SOA krijgen,maar niet zwanger zijn lijkt me..
Ik heb ook wel regelmatig stolsels als ik ongesteld ben,ben het de ene maand veel heftiger als de andere...
Slik de pil al meer als 30 jaar .....dus kan ook de overgang zijn bij mij hahahaha..

zondag 19 september 2010 om 09:58
quote:Anne_La schreef op 19 september 2010 @ 00:02:
Ja ik heb 2 weken geleden onbeschermt seks gehad.Als het mogelijk is dan zou ik er gewoon eerst met je moeder over praten. Onbeschermde seks is niet handig omdat het je veel lichamelijke ongemakken kan geven. En dan toch ook voor alle zekerheid even langs de huisarts gaan,
Ja ik heb 2 weken geleden onbeschermt seks gehad.Als het mogelijk is dan zou ik er gewoon eerst met je moeder over praten. Onbeschermde seks is niet handig omdat het je veel lichamelijke ongemakken kan geven. En dan toch ook voor alle zekerheid even langs de huisarts gaan,

zondag 19 september 2010 om 10:50