Gezondheid alle pijlers

Slijmprop tijdens menstruatie.

18-09-2010 23:43 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik ben een meisje van 16 jaar en ik had vandaag iets heel raar.

Ik heb 3 maanden lang de pil doorgeslikt en nu heb ik een stopweek.

Zoals gewoonlijk werd ik ongesteld maar toen ik opstond voelde ik een dikke prop.Toen ik in mijn maandverband keek zat er een dikke, bloederige,slijmerige prop die ongeveer zo groot was als de helft van mijn maandverband.Nu ben ik dus bang dat het iets ernstigs is,iemand enig idee wat dit kan zijn ?

Groetjes Anne x
Kan je het niet met je moeder bespreken en dan kan je misschien in overleg met haar naar de huisarts.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Heb je onbeschermde seks gehad?
quote:dangeensuus schreef op 18 september 2010 @ 23:55:

Heb je onbeschermde seks gehad?Ze heeft drie maanden de pil doorgeslikt.
Ja ik heb 2 weken geleden onbeschermt seks gehad.
Maar een SOA houd je niet tegen met de pil Kikkerrr
This is not kosher!
quote:Wellhello schreef op 19 september 2010 @ 00:02:

Maar een SOA houd je niet tegen met de pil KikkerrrKrijg je daar proppen bloederig slijm van ter grootte van de helft van een maandverband??
quote:Anne_La schreef op 19 september 2010 @ 00:02:

Ja ik heb 2 weken geleden onbeschermt seks gehad.

En hiermee bedoel je dat je geen condoom hebt gebruikt maar wel de pil door hebt geslikt?

Of helemaal geen voorbehoedsmiddel?
Ja, dat vind ik echt.
quote:Enn schreef op 18 september 2010 @ 23:54:

Kan je het niet met je moeder bespreken en dan kan je misschien in overleg met haar naar de huisarts.Mijn idee.
Ja, dat vind ik echt.
ik heb het ook weleens hoor.

vaker gehoord van vrouwen.

zit aan de mirena, maar hoorde het ook van vrouwen met de pil.
Ik heb geen condoom gebruikt wel de pil doorgeslikt gewoon regelmatig en ben er volgens mij geen vergeten.
Moet zeggen dat ik dit wel vaker heb. Zeker als je 3 maanden de pil doorslikt. Met de pil houd je namelijk opbouw van het baarmoeder slijmvlies. Dus dat je menstruatie iets heftiger is dan normaal is niet zo gek. Maar is dit voor jou nou heel abnormaal, bel dan even met je huisarts. Dit kan buiten het weten van je moeder om. Doe sowieso maar even.. Dan weet je het in ieder geval zeker .

Xx
quote:Anne_La schreef op 19 september 2010 @ 00:06:

Ik heb geen condoom gebruikt wel de pil doorgeslikt gewoon regelmatig en ben er volgens mij geen vergeten.Dan is de kans op zwangerschap (en dus miskraam, waar de prop ook eventueel op zou kunnen duiden) zo goed als nihil.
Ja, dat vind ik echt.
quote:Kikkerrr schreef op 19 september 2010 @ 00:04:

[...]

Krijg je daar proppen bloederig slijm van ter grootte van de helft van een maandverband??

Geen idee! Ging meer over onbeschermde seks enzo. Nou goed, moet maar gaan slapen, typ echt halve posts...

TO; go see the doctor!
This is not kosher!
Sinds welke leeftijd ben je ongesteld?

Het zou kunnen, dat je door het doorslikken, gewoon wat meer bloedverlies hebt dan normaal. het verandert namelijk op jouw leeftijd zo vaak, de manier waarop je ongesteld bent...
quote:Kikkerrr schreef op 18 september 2010 @ 23:59:

[...]

Ze heeft drie maanden de pil doorgeslikt.dat is nog steeds geen bescherming tegen soa's en HIV
quote:Kikkerrr schreef op 19 september 2010 @ 00:04:

[...]

Krijg je daar proppen bloederig slijm van ter grootte van de helft van een maandverband??

Je kunt ondanks pilgebruik wel zwanger zijn

TO, ik zou even je moeder inlichten en als je dat niet wil, maandag naar de huisarts bellen voor informatie, deze heeft zwijgplicht en zal je ouders niet zomaar inlichten

En gebruik een condoom!!!!
Waarom slik je de pil zolang door?Dat lijkt me niet echt gezond toch?

En je hebt geen onbeschermde sex als je aan de pil bent toch?

Dan kan je hooguit een SOA krijgen,maar niet zwanger zijn lijkt me..

Ik heb ook wel regelmatig stolsels als ik ongesteld ben,ben het de ene maand veel heftiger als de andere...

Slik de pil al meer als 30 jaar .....dus kan ook de overgang zijn bij mij hahahaha..
quote:Anne_La schreef op 19 september 2010 @ 00:02:

Ja ik heb 2 weken geleden onbeschermt seks gehad.Als het mogelijk is dan zou ik er gewoon eerst met je moeder over praten. Onbeschermde seks is niet handig omdat het je veel lichamelijke ongemakken kan geven. En dan toch ook voor alle zekerheid even langs de huisarts gaan,
Het is onzin dat de pil doorslikken ongezond is. Zodra je de pil slikt, is er al geen natuurlijke menstruatie meer.

Het klinkt mij gewoon als een stolsel, dat heb je wel eens. Als je je erg ongerust maakt, moet je gewoon even langs de dok. En vrij in godsnaam veilig!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven