Gezondheid alle pijlers

smaak in mijn mond

15-03-2010 10:48 7 berichten
Hallo,

vrijdag heb ik mijn laatste twee verstandskiezen laten verwijderen. Maar nu heb ik zo'n onwijs vieze smaak in mijn mond. Vriendlief zegt dat de stank wel meevalt maar die smaak...ik word er bijna misselijk van.Ik poets gewoon elektrisch, twee keer per dag. Spoelen met zout water. Verder gebruik ik buprofen als pijnstilling.

Pepermuntjes eten gaat helaas niet door de pijn van het openen van mijn mond.

Wie heeft er een goede tip wat ik hier het beste tegen kan doen.
Alle reacties Link kopieren
Heb je ook hechtingen? Die er zo snel mogelijk uit laten halen, daar krijg je ook een vieze smaak van.

Heb je ook een spuitje gekregen waarmee je de wondjes kunt schoonspuiten?
Oh, herkenbaar, ik vond dat het ergste van het hele kiesgebeuren. Ik gebruikte toen perio-aid. Verkrijgbaar bij de apotheek (drogist misschien ook?), een mondspoelmiddel. Maar volgens mij kom je er niet onderuit dat het een tijdje zo is, vooral omdat de wondjes moeten helen.
Ik heb dat ook wel eens gehad. Toen bleek dat het was gaan ontsteken. Hoeft natuurlijk bij jou niet zo te zijn. Misschien toch even naar laten kijken?
Herkenbaar, ik lag er nachten wakker van. Kreeg toen van de kaakchirurg een spuitje waarmee ik met lauw water in de wond moest spoelen. Dat was echt een verademing! Al 12 jaar geleden maar die smerige smaak staat me nog steeds bij! Succes!!
Ik had dat ook maar het was vooral een bloedsmaak. Heel vies, ik werd er naar van. Het wordt wel vanzelf na een paar dagen steeds minder hoor. Maar volgens mij kan je er verder niet zoveel aan doen als de bovenstaande tips zeggen. Succes ermee!
Ik heb oplosbare hechtingen die ze er dus niet uit gaan halen. Het lijkt niet ontstoken (het tandvlees is daar dezelfde kleur rood dan het andere). Het spoelen met een spuit heb ik ook al geprobeerd zonder resultaat.

Dank jullie wel, ik kijk het in ieder geval nog wel even aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven