Gezondheid alle pijlers

Snel veel aankomen

15-05-2011 15:02 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb sinds ik de pil slik, wat wil zeggen sinds m'n 16e, bijna geen verandering in m'n gewicht gehad, tot nu. Ik ben 19 jaar, en weeg al jaren rond de 54 kilo. Tot mijn schrik begin ik echter de afgelopen maand ineens een paar kilo aangekomen, tot 58 kilo (vandaag).

Ik heb verder geen verandering in mijn eetpatroon en ik sport ook niet minder (of meer).

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik weet dat ik alsnog een gezond gewicht heb, maar zo snel aankomen vind ik toch vreemd. :/

Ik ben ergens ook constant bang zwanger te zijn, maar ik weet niet of je zo snel aankomt in het begin van de zwangerschap.. (een maandje geleden was ik in ieder geval sowieso nog níet zwanger, test gedaan)

Groetjes,

Lotte
Ik hoop dat als je vorige maand een test hebt móeten doen, je de maand daarna beter op je anticonceptie hebt gelet.

Misschien houd je vocht vast? Onbedoelde snelle gewichts toe of afname is altijd een reden om naar de huisarts te gaan.
anoniem_106929 wijzigde dit bericht op 15-05-2011 15:06
Reden: Moeilijk, formuleren..
% gewijzigd
Heb je enig idee waar die kg's extra nu zitten?

Kun je dat zien?

Heb je een andere weegschaal? Verplaatst?
Van stress word je ook dik(ker). Constant bang zijn om zwanger te worden zal niet echt helpen te ontspannen...
Zoals de huisarts zal zeggen "mevrouw Lucid, waar denkt u zelf dat het door komt?"
Ook andere klachten? Moe? Kouwelijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven