Gezondheid alle pijlers

Snel werkende schildklier

25-02-2010 13:45 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, tijdje terug ben ik bij de dokter geweest met wat vage klachten waar ik al langer mee liep. Nu blijkt, na bloed geprikt te hebben, dat ik een snel werkende schildklier heb . Ik heb een doorverwijzing voor de internist maar dat zal nog zeker een maand duren..

Ik ben benieuwd wie hier ook mee te maken heeft gehad. Wat waren jouw klachen, welke behandeling heb je gehad en in hoeverre zijn de klachten weg?
Een vriendin van mij heeft ook een te snel werkende schildklier gehad. Uiteindelijk is na 2 jodium-kuren (een pil met radio-actief materiaal) haar schildklier weer goed 'afgesteld'.

Pas achteraf merkten wij hoeveel invloed haar schildklier op haar gedrag had. Ze was altijd heel opgefokt en gejaagd, ze kwam heel stresserig over. Na de kuur is dat heel erg verbeterd, ze is een stuk rustiger geworden.
It's not you, it's me. No wait. It's you. It's totally you...
quote:winky1978 schreef op 25 februari 2010 @ 15:29:

Pas achteraf merkten wij hoeveel invloed haar schildklier op haar gedrag had. Ze was altijd heel opgefokt en gejaagd, ze kwam heel stresserig over. Na de kuur is dat heel erg verbeterd, ze is een stuk rustiger geworden.Dank voor je reactie. Dat gejaagde dat herken ik wel maar dat heb ik al heel mijn leven dus of dat daar van komt Maar het mag wel wat minder dus wie weet?!
Niemand verder? :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven