Gezondheid alle pijlers

sommige mensen zijn echt de weg kwijt

16-09-2013 21:21 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik stuitte op een website waarvan ik eerst dacht dat het een Mislukte Grap was. Helaas bleek het tegendeel waar te zijn.

zeg niet altijd wat je denkt , denk na wat je zegt ;-)
Sjezus..
Pffff.

Een religieuze twist aan the Secret.
Nou, duidelijk dus hè? Als je dood gaat aan kanker, is het je eigen stomme schuld. 't Is maar dat je het weet.

Gatverdamme!
Jaaaa, kanker is een cadeau, al een tijdje niks meer over gelezen.

Ze heeft volgelingen hoor. Natuurlijk niet de mensen die voor het eerst op zo'n site komen en zich wezenloos schrikken. Maar mensen die 'het allemaal niet meer vertrouwen' en 'kritisch op zoek gaan naar de waarheid'. En als je dan op een gegeven moment ervan overtuigd bent door diverse websites dat chemo door de farmaceutische industrie bedacht is om je voorgoed afhankelijk te maken van hun medicijnen, dan is het nog maar een kleine stap naar 'de farmaceutische industrie houdt een simpele, al bestaande, oplossing tegen kanker tegen uit geldlust'. En dan wordt je op een dag wakker en denk je: maar verhip, kanker is een cadeau!

Netzoals ouders die door alle schrikverhalen rond vaccinaties op zoek gaan naar 'betrouwbare' informatie. Door diverse websites ervan overtuigd raken dat die vaccinaties helemaal niet nodig zijn. Dat je beter iets van dr. Vogel kunt geven tegen deze 'kleine' ongemakken. Dan klinkt het op een gegeven moment ook niet meer gek dat één van de woordvoerders van de Verontruste Moeders uitspraken doet als:

quote:(Over het Mexicaanse griep vaccin): "Behalve dat het vaccin de griep niet oplost, kan MF59 na inspuiting auto-immuunreacties veroorzaken terwijl rabiës superagressief en hyperseksueel gedrag creëert. Verder gaat het hier om de 'heroprichting' van de Spaanse griep uit de Eerste Wereldoorlog door het Instituut voor Pathologie van het Amerikaanse leger in Maryland, de Verenigde Staten. Daar staat het hoofdkwartier Biologische Oorlogvoering van de Amerikaanse strijdkrachten. In 1997 heeft die eenheid een lijk opgegraven uit de permafrost van Alaska. Men vond sporen van het griepvirus uit 1918. Daarmee is dat virus, en met behulp van een supercomputer, in 2003 nagemaakt." "Andere kwestie is dat afgelopen februari in Europa via een multinational meer dan 72 kilo H3N2 griepvirusmateriaal werd verspreid dat was besmet met H5N1. Dat had de lang verwachte vogelgriep kunnen doen uitbreken. Ik weet dat er mensen rondlopen die deze aardbol een stuk rustiger willen maken..." Die groep bestaat, allemaal volgens Röver, uit afstammelingen van een in 740 jaar na Christus tot het jodendom bekeerd volk dat oorspronkelijk in Zuid-Rusland en Georgië woonde. "Ik heb het nu over de Khazars. Hun nazaten heten Rockefeller, Rothschild, Brezinski en Kissinger. Zij bidden tot een andere god. Lucifer, Satan. Of hoe je hem ook wilt noemen! Zíj zitten hierachter." Uit NAVO-publicaties die ze in haar bezit zegt te hebben, blijkt volgens Röver dat "men al heel lang bezig is vaccins tot wapens van massavernietiging te smeden". "Mede met Amerikaans overheidsgeld is ooit het aidsvirus 'gemaakt'," zegt ze stellig. "Specifiek gericht tegen de zwarte bevolking." Etc... Etc..."http://www.telegraaf.nl/b ... 9828/__ONTMASKERD___.html
Occam's razor
Godverd..... Zeg dat maar niet tegen mijn schoonzus die haar zoontje heeft verloren aan een hersentumor.

Ik weet niet eens wat ik moet typen....
en dan dat verhaal erbij over die arcturian lichtveld therapie.

genezen worden door multidimensionale wezens die in de 5e dimensie leven.

niet te geloven.
wij slapen nooit.
Absoluut niks voor mij, maar ik heb dat mens gemaild. Mèn, dat zulke gekken vrij rond mogen lopen..
Je zal maar een ernstig ziek kind hebben en de een of andere zweefdoos 'tipt' deze site. Die je nietsvermoedend gaat lezen...

Krijg je toch spontaan zin om iemand het 'cadeau' van het eeuwig leven te schenken?!
Zelf werk ik met helend licht wat doorgegeven wordt vanuit de vijfde dimensie. Het wordt doorgegeven door de Arcturians

WTF
getverderrrrie, (en dan druk ik mij heel netjes uit)
Wat een weggewaaid dakraam, mafklapper, idioot, compleet van deze planeet levende &&#$)$^#

En dan dit... ja hoor mevroi, dat geloven we gelijk... Heusch ende echt waar...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik mocht mijn cadeau 5 jaar geleden openen,nou de gevolgen zijn afgekeurd worden waardoor mijn inkomsten zodanig gekelderd zijn dat ik bijna mijn huis moet verkopen en ik geen idee heb waar ik straks terecht kom.

Gelukkig gaat het met mijn gezondheid nu goed,maar het een cadeau noemen
quote:pinky47 schreef op 16 september 2013 @ 22:37:

Ik mocht mijn cadeau 5 jaar geleden openen,nou de gevolgen zijn afgekeurd worden waardoor mijn inkomsten zodanig gekelderd zijn dat ik bijna mijn huis moet verkopen en ik geen idee heb waar ik straks terecht kom.

Gelukkig gaat het met mijn gezondheid nu goed,maar het een cadeau noemen
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Misschien moet ze ook iets harder in de Dikke Van Dale geloven.
En natuurlijk werkt het alleen bij mensen die ervoor open staan.

Maar natuurlijk.
Ik ga het niet eens lezen, met zo'n titel, maar ik wil mijn kadootje best graag ruilen eigenlijk.
wat een engerd. En ja als je 2 % kans hebt om te overleven, ja dan kun je wel eens overleven. Of niet. dan hebben die overige 98% gewonnen.

Maar helaas, net als de kanker zelf, zullen mensen zoals deze Yvette ook steeds de kop op blijven steken en een hoop ellende bezorgen.

Daar is nog geen therapie voor ben ik bang
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
tja de mensen die kanker niet overleven zullen ook echt geen bericht sturen aan die Miep dat haar bladiebla niet werkt... die zijn immers gewoon dood..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven