Soms last van groene stinkende "erwtjes" uit keel?!
maandag 13 januari 2014 om 12:19
Eigenlijks een heel tijd geen last meer van gehad, maar nu wel weer af en toe(3x per week 1 "erwtje"??) dat ik een klein groen klontje ophoest, en het stinkt als je hey platdrukt! Sorry onsmakkelijk.. Hopelijk lees je dit niet onder je lunch
Maar wat is dit? Ik heb verder geen keelpijn, ook niet verkouden.. Las dat het kon komen door de keel amandelen?! Of is het een teken dat ik verkouden word?!
Graag ervaringen, moet ik naar de dokter of niet
Maar wat is dit? Ik heb verder geen keelpijn, ook niet verkouden.. Las dat het kon komen door de keel amandelen?! Of is het een teken dat ik verkouden word?!
Graag ervaringen, moet ik naar de dokter of niet
maandag 13 januari 2014 om 12:30
Dit is typisch voor ontstoken keelamandelen.
Je amandelen bevatten holtes die dienen als filter. Als deze 'filters' vol zitten met ontstekingsmateriaal, kan het voorkomen dat je van dit soort 'erwtjes' ophoest.
Helaas spreek ik uit ervaring. Echt heel smerig is het!
Misschien kun je je huisarts even naar je keel laten kijken?
Je amandelen bevatten holtes die dienen als filter. Als deze 'filters' vol zitten met ontstekingsmateriaal, kan het voorkomen dat je van dit soort 'erwtjes' ophoest.
Helaas spreek ik uit ervaring. Echt heel smerig is het!
Misschien kun je je huisarts even naar je keel laten kijken?
maandag 13 januari 2014 om 12:34
Vind het ook vies genoeg! Maarja helaas.. Doen ontstokenamandelen geen pijn? En wat kun je eraan doen? Laten verwijderen doen ze niet snel meer bij volwassenen las ik..
Mijn moeder heeft met zaklamp in mn keel gekeken, maar die ziet niks. Misschien toch maar naar de dokter.
Gekke is dat ik soms een heel tijd er geen last van heb, en nu vanmorgen meteen weer raak
Mijn moeder heeft met zaklamp in mn keel gekeken, maar die ziet niks. Misschien toch maar naar de dokter.
Gekke is dat ik soms een heel tijd er geen last van heb, en nu vanmorgen meteen weer raak
maandag 13 januari 2014 om 12:41
Van ontstoken amandelen kun je goed ziek worden, maar dat hoeft niet. Ik heb er jaren mee rondgelopen en had alleen heel vaak keelpijn, maar verder niets. Die keelpijn kwam altijd heel plots opzetten. Op mijn 23e mijn keelamandelen verwijderd.
Dat is echt geen pretje, kan ik je zeggen.
Helaas is het ook niet goed gedaan, waardoor ik nog steeds keelpijn heb. Gelukkig nu zonder 'erwtjes' .
Ontstoken amandelen kun je zelf goed zien met een zaklamp. Je ziet dan twee bulten achter in je keel met daarop vlekjes.
Dat is echt geen pretje, kan ik je zeggen.
Helaas is het ook niet goed gedaan, waardoor ik nog steeds keelpijn heb. Gelukkig nu zonder 'erwtjes' .
Ontstoken amandelen kun je zelf goed zien met een zaklamp. Je ziet dan twee bulten achter in je keel met daarop vlekjes.
maandag 13 januari 2014 om 12:42
maandag 13 januari 2014 om 12:50
Jakkes! Zonet op youtube gezien hoe ze de amandelstenen verwijderen (eruit drukken) jakkes wat smerig!!
Voor de liefhebbers: http://m.youtube.com/watch?v=-pJ5jTOeBWU
Maar heb geen keelpijn, niks is opgezwollen, zal het vandaag aankijken en anders morgen even dokter bellen.
Maar heb geen keelpijn, niks is opgezwollen, zal het vandaag aankijken en anders morgen even dokter bellen.
maandag 13 januari 2014 om 12:53
Ja, amandelsteentjes. Heel vies.
Ik heb er ook wel eens last van.
Ik kreeg van de huisarts chloorhexidine om mee te spoelen en een kuurtje, toen was het weg.
Je kunt ze soms ook zien zitten als je in de spiegel kijkt.
Volgens mijn huisarts moet je vaker flossen en poetsen als je het hebt, en heeft het met weerstand niks te maken.
Ik heb er ook wel eens last van.
Ik kreeg van de huisarts chloorhexidine om mee te spoelen en een kuurtje, toen was het weg.
Je kunt ze soms ook zien zitten als je in de spiegel kijkt.
Volgens mijn huisarts moet je vaker flossen en poetsen als je het hebt, en heeft het met weerstand niks te maken.
Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voordat je valt.
maandag 13 januari 2014 om 13:14
quote:irreplaceable schreef op 13 januari 2014 @ 12:50:
Jakkes! Zonet op youtube gezien hoe ze de amandelstenen verwijderen (eruit drukken) jakkes wat smerig!!
.
Oh menn waarom heb ik geklikt? En waarom heb ik gekeken naar een 25 jaar oude meeeter? En waarom was dat nog niet genoeg?
Ik ben van slag..
.
Oh menn waarom heb ik geklikt? En waarom heb ik gekeken naar een 25 jaar oude meeeter? En waarom was dat nog niet genoeg?
Ik ben van slag..
maandag 13 januari 2014 om 13:18
quote:Tepelsteeltje schreef op 13 januari 2014 @ 13:14:
[...]
Ik ben van slag..Hahahahahaha heb die andere filmpjes ook gekeken, ik snap ook niet waarom ik dat altijd wil zien :p
[...]
Ik ben van slag..Hahahahahaha heb die andere filmpjes ook gekeken, ik snap ook niet waarom ik dat altijd wil zien :p
maandag 13 januari 2014 om 13:19
Ik kan heel veel hebben qua topics over vieze dingen, maar hier word ik onpasselijk van... Maar... Als echte ramptoerist ga ik toch die link met het filmpje aanklikken. Als ik over een kwartier niet terug ben, is het mis
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.