Gezondheid alle pijlers

Soms last van groene stinkende "erwtjes" uit keel?!

13-01-2014 12:19 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijks een heel tijd geen last meer van gehad, maar nu wel weer af en toe(3x per week 1 "erwtje"??) dat ik een klein groen klontje ophoest, en het stinkt als je hey platdrukt! Sorry onsmakkelijk.. Hopelijk lees je dit niet onder je lunch

Maar wat is dit? Ik heb verder geen keelpijn, ook niet verkouden.. Las dat het kon komen door de keel amandelen?! Of is het een teken dat ik verkouden word?!

Graag ervaringen, moet ik naar de dokter of niet
Gadverdegadverdegadver! Ik was dus net aan t eten..
quote:Tepelsteeltje schreef op 13 januari 2014 @ 13:34:

Maarre TO heb je de ha al gebeld? Snel doen hoor! Hier blijf je toch niet mee lopen!?Nee bel wel op een ochtend maar waarschijnlijk kunnen ze er toch niks aan doen.. Had internet ook al uitgepluist
Ik heb dat ook! Soms meerdere keren per week, soms maandenlang niet. De ene keer groot, de andere keer klein. Het vervelendste vind ik nog dat het uren soms dagen kan duren voor ze uit mn keel zijn. Dan voel ik ze wel zitten maar krijg ik ze niet opgekokhalsd (is dat een woord?). Dat kokhalzen kan ik niet tegenhouden, erg vervelend als er andere mensen in de buurt zijn :S
quote:Tepelsteeltje schreef op 13 januari 2014 @ 13:30:

[...]

Heb je die ene met zijn dikke bult op de rug ook gezien, viespeuk!?

Wat nou viespeuk! ik vind dat soort filmpjes echt heerlijk..
Gatver. Dat is alleen leuk als je zelf je eigen puist uitknijpt. Blèh. Brrr.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Gisselle schreef op 13 januari 2014 @ 13:48:

[...]

Wat nou viespeuk! ik vind dat soort filmpjes echt heerlijk..

Geniet ervan zou ik zeggen.

TO succes met de erwten! Ik haak hier af
Oooh lekker die filmpjes!! Ik had nog nooit van tonsil stones gehoord, geweldig! Ga zo kijken of ik ze ook heb!
Oh bah! Er komt echt kei veel troep uit die keel volgens mij stink de maker van 't filmpje echt uit haar mond. En vraag me af of het goed is om met een pen? in je amandelen te porren.

TO ga naar de dokter blegh, misschien mond water?
quote:anna89 schreef op maandag 13 januari 2014 13:48 Ik heb dat ook! Soms meerdere keren per week, soms maandenlang niet. De ene keer groot, de andere keer klein. Het vervelendste vind ik nog dat het uren soms dagen kan duren voor ze uit mn keel zijn. Dan voel ik ze wel zitten maar krijg ik ze niet opgekokhalsd (is dat een woord?). Dat kokhalzen kan ik niet tegenhouden, erg vervelend als er andere mensen in de buurt zijn :SJe kunt ze dus zelf met een wattenstaafje uitdrukken! Bekijk het filmpje maar!
Ik ken het gelukkig niet. Kon het natuurlijk niet laten om naar het filmpje te kijken. En dan maar doorklikken naar de meest ranzige dingen. Waarom doe ik dat toch
Gatver,ooit had ik Kissing Tonsils. Amandelen die bij a tegen elkaar aanzaten doordat ze zo groot waren geworden.

Die gele klontjes had ik ook en ik vond t zo in en in ranzig!

Niets hielp.

Op latere leeftijd heb ik mn amandelen laten verwijderen.

Nooit meer keelontstekingen of anderszins ellende in en uit mn keel.
quote:mriek83 schreef op 13 januari 2014 @ 14:11:

[...]

Je kunt ze dus zelf met een wattenstaafje uitdrukken! Bekijk het filmpje maar!Ik had ergens gelezen dat je ze met een wattenstaafje kan verwijderen, dat probeer ik dan ook als ik ze zie zitten. Maar het filmpje durf ik niet te zien na alle reacties...
Haha, heerlijke filmpjes. Ook over die 25 jaar oude mee-eter Ik zit wel te gruwelen achter mijn beeldscherm maar ik vind het heerlijk om mee-eters uit te knijpen. Ik ga meteen even zoeken of ik er ook één heb van 25 jaar oud. I hope so, i hope so!!!
Helaas zijn mijn amandelen geknipt, ik heb wel een mini-amandeltje zetten. ik heb er net even op gerukt... helaas geen amandelsteen te bekennen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven