Soms last van groene stinkende "erwtjes" uit keel?!
maandag 13 januari 2014 om 12:19
Eigenlijks een heel tijd geen last meer van gehad, maar nu wel weer af en toe(3x per week 1 "erwtje"??) dat ik een klein groen klontje ophoest, en het stinkt als je hey platdrukt! Sorry onsmakkelijk.. Hopelijk lees je dit niet onder je lunch
Maar wat is dit? Ik heb verder geen keelpijn, ook niet verkouden.. Las dat het kon komen door de keel amandelen?! Of is het een teken dat ik verkouden word?!
Graag ervaringen, moet ik naar de dokter of niet
Maar wat is dit? Ik heb verder geen keelpijn, ook niet verkouden.. Las dat het kon komen door de keel amandelen?! Of is het een teken dat ik verkouden word?!
Graag ervaringen, moet ik naar de dokter of niet
maandag 13 januari 2014 om 13:41
maandag 13 januari 2014 om 13:48
Ik heb dat ook! Soms meerdere keren per week, soms maandenlang niet. De ene keer groot, de andere keer klein. Het vervelendste vind ik nog dat het uren soms dagen kan duren voor ze uit mn keel zijn. Dan voel ik ze wel zitten maar krijg ik ze niet opgekokhalsd (is dat een woord?). Dat kokhalzen kan ik niet tegenhouden, erg vervelend als er andere mensen in de buurt zijn :S
maandag 13 januari 2014 om 14:11
quote:anna89 schreef op maandag 13 januari 2014 13:48 Ik heb dat ook! Soms meerdere keren per week, soms maandenlang niet. De ene keer groot, de andere keer klein. Het vervelendste vind ik nog dat het uren soms dagen kan duren voor ze uit mn keel zijn. Dan voel ik ze wel zitten maar krijg ik ze niet opgekokhalsd (is dat een woord?). Dat kokhalzen kan ik niet tegenhouden, erg vervelend als er andere mensen in de buurt zijn :SJe kunt ze dus zelf met een wattenstaafje uitdrukken! Bekijk het filmpje maar!

maandag 13 januari 2014 om 14:23
Gatver,ooit had ik Kissing Tonsils. Amandelen die bij a tegen elkaar aanzaten doordat ze zo groot waren geworden.
Die gele klontjes had ik ook en ik vond t zo in en in ranzig!
Niets hielp.
Op latere leeftijd heb ik mn amandelen laten verwijderen.
Nooit meer keelontstekingen of anderszins ellende in en uit mn keel.
Die gele klontjes had ik ook en ik vond t zo in en in ranzig!
Niets hielp.
Op latere leeftijd heb ik mn amandelen laten verwijderen.
Nooit meer keelontstekingen of anderszins ellende in en uit mn keel.
maandag 13 januari 2014 om 14:25
quote:mriek83 schreef op 13 januari 2014 @ 14:11:
[...]
Je kunt ze dus zelf met een wattenstaafje uitdrukken! Bekijk het filmpje maar!Ik had ergens gelezen dat je ze met een wattenstaafje kan verwijderen, dat probeer ik dan ook als ik ze zie zitten. Maar het filmpje durf ik niet te zien na alle reacties...
[...]
Je kunt ze dus zelf met een wattenstaafje uitdrukken! Bekijk het filmpje maar!Ik had ergens gelezen dat je ze met een wattenstaafje kan verwijderen, dat probeer ik dan ook als ik ze zie zitten. Maar het filmpje durf ik niet te zien na alle reacties...