Spiraal doet zo'n zeer...
zondag 22 september 2013 om 13:19
Sinds afgelopen maandag heb ik een spiraaltje.
Deze doet zo ontzettend pijn!
Zolang ik stil zit of lig, is het te doen, maar zodra ik beweeg, sta of loop schiet de kramp erin.
Mijn lijf is het er dus niet mee eens, maar ik moet toch tot eind oktober volhouden voor hij er uit mag.
Wie heeft hier ervaring mee? Is het gebruikelijk dat het zo'n zeer doet?
Hoe lang duurde het bij andere spiraal-gebruiksters?
Deze doet zo ontzettend pijn!
Zolang ik stil zit of lig, is het te doen, maar zodra ik beweeg, sta of loop schiet de kramp erin.
Mijn lijf is het er dus niet mee eens, maar ik moet toch tot eind oktober volhouden voor hij er uit mag.
Wie heeft hier ervaring mee? Is het gebruikelijk dat het zo'n zeer doet?
Hoe lang duurde het bij andere spiraal-gebruiksters?
Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voordat je valt.
maandag 23 september 2013 om 17:29
ik heb een koperspiraal laten plaatsen en er echt twee weken giga pijn van gehad. net weeen. het is langzaam weg getrokken en nu (7 maanden na plaatsing) heb ik alleen op de eerste dag van menstruatie nog behoorlijke buikpijn. Voor mij is dit beter dan hormonen slikken of condooms maar fijn is anders...
Ik zou een en ander even laten checken door middel van een echo en dan voor jezelf bepalen hoe lang je de pijn aan wilt zien. je lichaam kan zich behoorlijke tijd blijven verzetten.
sterkte
Ik zou een en ander even laten checken door middel van een echo en dan voor jezelf bepalen hoe lang je de pijn aan wilt zien. je lichaam kan zich behoorlijke tijd blijven verzetten.
sterkte