Spit en diclofenac

zondag 29 december 2013 om 12:31
Dank voor de reacties. Dan neem ik er vanavond voor het slapen nog eentje!
Ja ik weet dat bewegen goed is. Het is ook zo stom, ik heb een zwakke rug en de laatste dagen- urenlange zitdiners- en zelf niet alert zijn.. één keer hoesten en tegelijkertijd wat draaien en het schoot erin. Gelukkig niet zo erg als de vorige keer, toen verkrampte ik zo erg dat ik op handen en knieën jankend mijn man moest bellen op zijn werk om pijnstilling en hulp..
Nu helpt de dicoflenac gelukkig wél en hobbel ik wat rond
Ja ik weet dat bewegen goed is. Het is ook zo stom, ik heb een zwakke rug en de laatste dagen- urenlange zitdiners- en zelf niet alert zijn.. één keer hoesten en tegelijkertijd wat draaien en het schoot erin. Gelukkig niet zo erg als de vorige keer, toen verkrampte ik zo erg dat ik op handen en knieën jankend mijn man moest bellen op zijn werk om pijnstilling en hulp..
Nu helpt de dicoflenac gelukkig wél en hobbel ik wat rond

zondag 29 december 2013 om 13:32
Juist handig, 's nachts ligt je stiller en gaat het meer pijn doen. vooral met opstaan. Overdag beweeg je en blijft alles wat losser. bedenk wel dat je met veel pijnstillers een spiegel opbouwt dus goed verdeeld over de dag innemen en niet alleen wanneer je het niet meer houdt van de pijn, dan werkt het meestal niet genoeg.
zondag 29 december 2013 om 13:56
quote:melbrw schreef op 29 december 2013 @ 13:27:
Ik denk dat je meer hebt aan een goede diepe massage, dagelijks tot het over is.
Spit is echt naar, sterkteDank je! Massage is iets wat ik absoluut niet kan verdragen. Zelfs als ik geen spit heb kan ik nauwelijks druk verdragen op de pijnplek in mijn onderrug, het voelt als een enorm beurse plek. HA zegt dat het lumbago is. Zachtjes aaien door man helpt wel om wat te ontspannen
Ik denk dat je meer hebt aan een goede diepe massage, dagelijks tot het over is.
Spit is echt naar, sterkteDank je! Massage is iets wat ik absoluut niet kan verdragen. Zelfs als ik geen spit heb kan ik nauwelijks druk verdragen op de pijnplek in mijn onderrug, het voelt als een enorm beurse plek. HA zegt dat het lumbago is. Zachtjes aaien door man helpt wel om wat te ontspannen
zondag 29 december 2013 om 13:59
Pijnstillers werkt op korte termijn. Maar is absoluut niet de oplossing voor een "zwakke rug". Een goed glas wijn is trouwens ook spierontspannend, maar dan moet je deze niet gelijk innemen met de pijnstillers.
Wil je voorkomen dat je in de toekomst weer te snel last krijgt van je rug, dan zou ik wat gaan doen aan romstabiliteit of core stability oefeningen.
Wil je voorkomen dat je in de toekomst weer te snel last krijgt van je rug, dan zou ik wat gaan doen aan romstabiliteit of core stability oefeningen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
zondag 29 december 2013 om 14:23
ah! Op het doosjes staat 2 tot 3 per dag dus had ik er maar 2 ingenomen. En inderdaad met het idee, als het te erg wordt neem ik er weer een. Heb ik vorige keer ook zo gedaan. Niet doen dus 
Ik zal die core stability oefeningen eens bekijken. Dit heeft me weer op het feit gedrukt dat ik het eens serieus moet nemen.
Dank allen!

Ik zal die core stability oefeningen eens bekijken. Dit heeft me weer op het feit gedrukt dat ik het eens serieus moet nemen.
Dank allen!