SPOED! Reflex spray, in welke winkel te koop?
vrijdag 20 juni 2014 om 20:33
Gisteren heb ik een ''ongelukje'' gehad.
Ik liep in een kledingwinkel, en heb een afstapje van 20/25 cm over het hoofd gezien.
Daardoor kwam ik nogal hard met mijn rechtervoet op de grond terecht. Na een paar uur kreeg ik erg veel last van mijn onderrug (rechts), en vannacht kreeg ik vreselijke hoofdpijn (ook rechts).
Ik heb paracetamol en ibuprofen geprobeerd, maar de hoofdpijn wordt niet minder. Ook zijn mijn spieren in mijn nek, schouder en rug erg pijnlijk.
Daarnet in een warm bad gelegen, en nu heb ik de infraroodlamp ook maar gepakt.
Nu las ik op Internet over Reflex spray, maar als ik die bij een webwinkel bestel, heb ik het op zijn vroegst pas maandag in huis.
Weet er iemand of de Reflex spray in de winkel te koop is, en zo ja, in welke?
Alvast bedankt!
Ik liep in een kledingwinkel, en heb een afstapje van 20/25 cm over het hoofd gezien.
Daardoor kwam ik nogal hard met mijn rechtervoet op de grond terecht. Na een paar uur kreeg ik erg veel last van mijn onderrug (rechts), en vannacht kreeg ik vreselijke hoofdpijn (ook rechts).
Ik heb paracetamol en ibuprofen geprobeerd, maar de hoofdpijn wordt niet minder. Ook zijn mijn spieren in mijn nek, schouder en rug erg pijnlijk.
Daarnet in een warm bad gelegen, en nu heb ik de infraroodlamp ook maar gepakt.
Nu las ik op Internet over Reflex spray, maar als ik die bij een webwinkel bestel, heb ik het op zijn vroegst pas maandag in huis.
Weet er iemand of de Reflex spray in de winkel te koop is, en zo ja, in welke?
Alvast bedankt!
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
vrijdag 20 juni 2014 om 21:06
quote:EvyBlissy schreef op 20 juni 2014 @ 20:54:
Morgenochtend naar de dichtstbijzijnde drogist, kunnen ze je vast helpen.
Of ben je stiekem een spammert?
Nee hoor, anders ff loepen he?
Ik wil gewoon van die pijn af.
Morgenochtend naar de dichtstbijzijnde drogist, kunnen ze je vast helpen.
Of ben je stiekem een spammert?
Nee hoor, anders ff loepen he?
Ik wil gewoon van die pijn af.
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.

vrijdag 20 juni 2014 om 21:48
zaterdag 21 juni 2014 om 17:15