Gezondheid alle pijlers

spontane bloeding...

18-11-2009 19:31 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo iedereen,

ik heb een vraag over een serieus onderwerp.

Mijn vriend bloedt soms als hij slaapt. Hij heeft dan ineenkeer

een kras als het ware op zijn lichaam uit het niks. Deze kras lijken op de krassen van een kat.

Het was een tijdje geleden dat het voor het laatst was gebeurd en nu is het weer gebeurd, voor de 2e keer en ik maak me erg zorgen hierover. Hij slaapt niet met messen of iets dergelijks, gewoon normaal deken/kussen. Bij de eerste keer dat het gebeurde had hij een kras op zijn hoofd (kussen was bebloed) en de 2e keer net een kras onder zijn hart.

Hij gebruikt geen medicijnen, hoest soms, maar hij geeft niet veel aandacht hieraan..help ajb wat is er hier gaande?

bezorgde vriendin
Heb je lange nagels? Of hij?

Misschien krab(t) jij hem/hij zichzelf per ongeluk?
Heeft hij een kat?

Moet ie zijn nagels nodig knippen?

Heeft ie er een scharrel naast?

In ieder geval zal er vast wel een normale en logische verklaring voor zijn.
Waarom geef jij hier eigenlijk wel aandacht aan, als hij dat zelf niet doet? Ik neem aan dat hij niet dood ligt te bloeden?
giselaa: Wonen en slapen jullie samen?
Sieraden?
quote:Madhe schreef op 18 november 2009 @ 19:33:

Waarom geef jij hier eigenlijk wel aandacht aan, als hij dat zelf niet doet? Ik neem aan dat hij niet dood ligt te bloeden?lol madye, als ik dat niet doe..dan doet niemand het( vooral hij niet), ik houd ontzettend veel van hem en hij is veel te aardig tegenover andere mensen;)...Hij doet er luchtig over, maar het kan ergs zijn. Symptomen voor een ziekte of iets dergelijks...en nee hij heeft geen lange nagels..We wonen niet samen en slapen ook niet samen..Hij heeft wel een kat..maar de krassen zijn veel groter..wijder dan kattenkrassen...ik heb gezocht op google..maar misschien weet iemand hier iets van af?
Wie zegt dat hij zich niet krabt in zijn slaap?

Ik heb dat ook wel een keer gehad, had een hele bebloede kras naast mijn neus.
Heb je een plaatje van iets dat erop lijkt?
je hoeft geen lange nagels te hebben om jezelf te kunnen krabbelen hoor...

Enne een ziekte waarbij je ineens krassen op je lichaam hebt bestaat denk ik niet hoor.. niet zo hypochonder zijn TO
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Hij zal zich wel ergens aan openhalen. De huid barst niet zomaar open om te gaan bloeden namelijk.
hmm ok danku allen^^
Ik denk dat het aliens zijn die weefsel bij hem halen om te onderzoeken.
Zal toch wel ergens vandaan komen. Hij zal zichzelf dan wel krabben in zijn slaap. Een andere verklaring is er niet lijkt me. Of denk je dat er geesten in zijn slaapkamer overnachten? :-)
Klinkt alsof hij zichzelf krabt in zijn slaap. Geef hem een nagelvijltje om zijn nagels haakjesvrij en kort te houden. Echt, er zijn geen oorzaken van binnenuit bij spontaan ontstane krassen en een druppeltje bloed erbij. Anders zou het zijn als hij spontaan blauwe plekken krijgt, veel bloedneuzen ed, maar dit klinkt heel anders.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Hij heeft katten en de krassen lijken op de krassen van een kat, maar daar zijn ze te breed voor. Nee, er moet echt iets vreselijks aan de hand zijn dan.
Dat lijkt me duidelijk. Een vampier!
Peas on earth!
PODE die krabben niet, die bijten!
Heeft ie een grote kast op de slaapkamer waar 's nachts wel eens zijn veilig opgeborgen martelwerktuig uitklapt? Jij weet dat natuurlijk niet, want je slaapt er eigenlijk nooit.

Ik vraag me toch nog steeds af.. als hij het niet doet. Wíe doet het dan wel??
quote:mamalief schreef op 18 november 2009 @ 20:01:

PODE die krabben niet, die bijten!Nouja, misschien een vampier met een kunstgebit dan
Peas on earth!
@Giselaa:

Als je je echt zorgen maakt, is de huisartsenpost de enige juiste plek om deze vraag nogmaals te stellen...
Ze zien je aankomen bij de HAP
Zonder vriend, want die besteed er al helemaal geen aandacht aan.

Maar dan hebben ze daar tenminste ook een leuke avond.
quote:mamalief schreef op 18 november 2009 @ 20:16:

Ze zien je aankomen bij de HAP Soms zijn mensen met "rare" dingen wel een gezellige afwisseling hoor.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Klinkt wel romantisch trouwens: 'vlak onder zijn hart'

Bedoel je niet gewoon 'onder zijn borst'?
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven