Gezondheid alle pijlers

Stackers

03-10-2011 20:30 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik weet niet goed of ik deze vraag onder psyche of gezondheid moet zetten want het is een combinatie van beide denk ik.. het zit zo: Ik was anderhalf jaar geleden vrij wanhopig wat betreft mijn uiterlijk. Ik wou vrij radicaal en snel afvallen (ja ja, dom dom dom).. ik ben toen stackers gaan gebruiken, iets wat ik nooit had moeten doen. Ik ben kort daarna ontzettend depressief geworden zonder reden en ben toen ook meteen gestopt (ik denk zelf dat het aan die pillen lag).. nu ben ik er dus al een jaar vanaf, maar ik heb het idee of ben ik een deel van mijzelf kwijt. Ik ben niet meer de persoon die ik was.. ik ben angstiger en vervreemd van de wereld terwijl ik dit voor die stackers niet had.. Ik was wel onzeker, maar nu is het erger ofzo.

Ik vraag me af of er ook leden zijn die ook soortgelijke ervaringen hebben gehad met stackers?
Ik zie er geen enkel werkzaam ingredient in; misschien de groene thee ietsiepietsie. Dus mogelijk heeft je depressie er niets mee van doen?
ik heb een behoorlijk woeste periode gehad, drugs, getrouwd geweest met een fitness freak, die geregeld een stacker nam.

het is gewoon zooi, je hebt geen idee hoe de samenstelling is.

het wordt ook gebruikt om een avond flink door te halen, maar ze schijnen bij iedereen anders te werken.
wij slapen nooit.
"Een soort psychose". Nou dat kun je helemaal niet stellen op basis van dit verhaal van esterre. Een psychose is veel heftiger dan wat we hier lezen. Aan het 'vervreemd voelen' van de wereld kunnen vele oorzaken ten grondslag liggen.
psychose is ook niet het goeie woord, wist ff niks beters.

een soort ,,bad trip,,
wij slapen nooit.
En of het zooi is, en twee pillen van categorie 4 per dag is veel.

Therapie heb je afgerond en nu komen toch bepaalde klachten terug. Nogmaals, er is geen aantoonbaar verband met die pillen dus daar heb je gewoon niets aan. Ik zou toch even met je HA om de tafel gaan, vertellen wat je hier schrijft, om met je HA te overleggen wat wijsheid is in jouw situatie,
Ik herken het wel esterre. Heb jaren terug ook stackers (met ephedra) gebruikt en had de zelfde verschijnselen als jou. Denk dat ik me een jaar of 2 na het stoppen pas weer 'normaal' voelde...
Het is al een jaar geleden, dus nu is geen sprake meer van eventuele bad trip.
Okee, dus het zou kunnen dat er nog naverschijnselen zijn. Alsnog geen bewijs maar fijn dat er iemand is die het herkent.
een bad trip is een soort depressie, kan best lang duren.
wij slapen nooit.
het heeft een vergelijkbare werking met xtc.

en dat werd vroeger ook gebruikt als afslankmiddel.
wij slapen nooit.
Ik heb de oude stackers veel geslikt vroeger. Werkt echt goed om af te vallen. Maar erna krijg je het dubbel terug!

Maar heb er ook behoorlijke klachten van gehad na dat ik stopte.

Indd paniekaanvallen hyperventelatie enzo
Loat goan!!!
quote:valentinamaria schreef op 03 oktober 2011 @ 21:21:

psychose is ook niet het goeie woord, wist ff niks beters.

een soort ,,bad trip,,

Ook niet hoor!

Tijdens het gebruik,als de stoffen nog werken en vooral met efedra,heb je een soort gelukszalig gevoel,net als bij drugs.

Maar je neemt in 1x stoffen op waar je eigenlijk langer mee hoort te doen dus later heb je daar tekort aan,dus een minder blij gevoel,soms zelfs depressief

Een bad trip is echt iets héél anders!
quote:valentinamaria schreef op 03 oktober 2011 @ 21:29:

het heeft een vergelijkbare werking met xtc.

en dat werd vroeger ook gebruikt als afslankmiddel.

Dat is dan ook de enige vergelijking mogelijk.

Ik heb weleens stackers genomen op een feest,dronk later een colaatje en het klotste gewoon over mn beker in,zo erg trilde ik. Verder weinig van gemerkt maar in die tijd was ik niet heel ' braaf'

Ik vond het minst prettig
Ik zie het ook niet als bewijs, maar als mogelijke oorzaak:) omdat er in die tijd geen aanleiding was voor een depressie.. Ik ben 'blij' dat er nog iemand is die dit soort 'rare' streken ook heeft..

Hadden jullie geen hongergevoel bij stackers?
esterre ik heb ze wel gebruikt maar een week ik kreeg last van mijn darmen ,stoelgang ,depressie denk ik niet dat het daar aan te wijten is ,wel evt inderdaad je werking van je schildklier bij mij werk hij te traag ,werd ook depressief er van ,natuurlijk heb je geen psychose.ik lees net nog dat jij er twee nam op de dag ik maar 1 .maar het is troep hoor ik heb ze weg gegooit en ben dieeten gaan zoeken ,ik heb een dieet van 3dagen het is wel pittig maar ben wel 3kg afgevallen succes
quote:oehoeh schreef op 04 oktober 2011 @ 13:46:

Ik heb de oude stackers veel geslikt vroeger. Werkt echt goed om af te vallen. Maar erna krijg je het dubbel terug!

Maar heb er ook behoorlijke klachten van gehad na dat ik stopte.

Indd paniekaanvallen hyperventelatie enzoje heb het over die stackers met ephedra maar dat mag niet meer verkocht worden ,misschien op een sportschool onder de tafel dat zou wel kunnen ,maar nu als je stackers koop moet het er op staan dat het geen ephedra bevat anders zijn het niet de orginele.
quote:esterre23 schreef op 03 oktober 2011 @ 20:58:

@Septembergirl: het ging heel langzaam omdat ik er honger van kreeg ipv dat het honger onderdrukte

@mariamena: Ik geloof met ephedra. Hmm ik heb schildklier niet laten controleren.. Hoe staat dat met elkaar in verband dan?

Ephedra is een illegale drug. Als je ze gewoon in de winkel hebt gekocht kun je ervan uitgaan dat dit er niet inzit.

Misschien zijn je depressieve gevoels veroorzaak door het afvallen. Als je teveel in een te korte tijd afvalt kan je allerlei emotionele problemen krijgen.
@fossiel Ik heb ze via internet gekocht.

Ik ben met die stackers haast niks afgevallen omdat ik er honger van kreeg. ik hoefde er 5 kilo af, dus miss zag ik het niet drastisch ofzo..?

Overigens heb ik net een link gevonden: http://www.afvallen-weblo ... e-er-echt-mee-afvallen/.. (sorry als dit niet mag). Hier staat dat het een bijverschijnsel kan zijn
het is verplicht nu dat het op de verpakking staat dat het geen ephedra bevat .zoniet dan niet kopen ,maar nogmaals beter niet gebruiken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven