Gezondheid alle pijlers

Stappenteller

11-12-2015 09:15 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tot gisteren had ik een hele fijne stappenteller, Moves. Die hield mijn stappen bij, maar ook allerlei andere activiteiten zoals rennen, schoonmaken, bowlen etc. Eigenlijk alles. Bovendien deed hij dat automatisch en hoefde ik niet eerst op start te drukken.

Maar sinds gisteren doet hij het niet meer

Wie oh wie kan mij de gouden tip geven voor een nieuwe app op mijn ouderwetse iPhone (ik wil geen losse Fitbit ofzo) Hij moet gratis zijn, werken op mijn oude iPhone 5 ( die dus geen ingebouwde stappenteller heeft), en ik wil niet eerst op start moeten drukken. Verder zou het ook fijn zijn als hij meer kan dan alleen stappen bijhouden.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Ik heb de iPhone 5s en bij mij zit er wel een ingebouwde teller op, weet je het zeker dat dit bij jou ook niet zo is.
Vanaf de iPhone 5s, ik heb de gewone 5 :(
quote:Monatala schreef op 11 december 2015 @ 09:25:

Vanaf de iPhone 5s, ik heb de gewone 5 :(Oh jammer!
ja, ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen!

heb gisteravond toevallig de app pacer op mijn telefoon gezet, maar ben er dus pas net mee begonnen. als iemand anders een gouden tip heeft, graag
Ik gebruik de -dacht ik gratis- up app van jawbone. Die heb je in 2 varianten, jij hebt de paarse nodig. Hij houdt allerlei soorten beweging bij, je kan voeding bijhouden en hij is compatibel met de gezondheidsapp, waardoor hij gegevens over bijvoorbeeld je slaappatroon kan uitlezen als je daar een app voor hebt (sleep cycle werkt super!).

Up geeft trouwens ook allerlei tips over beweging, slapen en heeft een mogelijkheid om doelen voor je gewicht en aantal stappen per dag in te stellen
anoniem_196771 wijzigde dit bericht op 11-12-2015 11:24
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Dat klinkt al goed nix! Maar hij doet alleen stappen he, geen andere activiteiten? Voor nu ben ik daar al blij mee, maar als dat laatste ook nog geïntegreerd kan worden..
Niet alleen stappen, ook bijvoorbeeld wandelen, hardlopen en fietsen. Schoonmaken en bowlen zie ik niet staan, maar die kan je met overige ook noteren. Zelfs de intensiteit kan je behoorlijk nauwkeurig aangeven. Je kan alleen niet zelf een type activiteit toevoegen.
Oh fietsen is wel een pré ja! Dat bowlen zeg ik alleen maar als voorbeeld hoor, het is niet alsof ik mijn elke week enthousiast ga bowlen en dat ook reken tot mijn dagelijkse beweging. Het ging meer om het idee. Maar ik heb hem gedownload en ik ga me er even in verdiepen. Bedankt voor de tip!
Graag gedaan . Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.

Toen ik een iPhone 4 had, had ik er wel een losse fitnesstracker bij, maar toen had ik ook de andere app. Eigenlijk heb ik geen idee hoe het op de iPhone 5 werkt, omdat daar geen bewegingschip los in zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven