Stappenteller
vrijdag 11 december 2015 om 09:15
Tot gisteren had ik een hele fijne stappenteller, Moves. Die hield mijn stappen bij, maar ook allerlei andere activiteiten zoals rennen, schoonmaken, bowlen etc. Eigenlijk alles. Bovendien deed hij dat automatisch en hoefde ik niet eerst op start te drukken.
Maar sinds gisteren doet hij het niet meer
Wie oh wie kan mij de gouden tip geven voor een nieuwe app op mijn ouderwetse iPhone (ik wil geen losse Fitbit ofzo) Hij moet gratis zijn, werken op mijn oude iPhone 5 ( die dus geen ingebouwde stappenteller heeft), en ik wil niet eerst op start moeten drukken. Verder zou het ook fijn zijn als hij meer kan dan alleen stappen bijhouden.
Maar sinds gisteren doet hij het niet meer
Wie oh wie kan mij de gouden tip geven voor een nieuwe app op mijn ouderwetse iPhone (ik wil geen losse Fitbit ofzo) Hij moet gratis zijn, werken op mijn oude iPhone 5 ( die dus geen ingebouwde stappenteller heeft), en ik wil niet eerst op start moeten drukken. Verder zou het ook fijn zijn als hij meer kan dan alleen stappen bijhouden.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
vrijdag 11 december 2015 om 11:21
Ik gebruik de -dacht ik gratis- up app van jawbone. Die heb je in 2 varianten, jij hebt de paarse nodig. Hij houdt allerlei soorten beweging bij, je kan voeding bijhouden en hij is compatibel met de gezondheidsapp, waardoor hij gegevens over bijvoorbeeld je slaappatroon kan uitlezen als je daar een app voor hebt (sleep cycle werkt super!).
Up geeft trouwens ook allerlei tips over beweging, slapen en heeft een mogelijkheid om doelen voor je gewicht en aantal stappen per dag in te stellen
Up geeft trouwens ook allerlei tips over beweging, slapen en heeft een mogelijkheid om doelen voor je gewicht en aantal stappen per dag in te stellen
anoniem_196771 wijzigde dit bericht op 11-12-2015 11:24
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
vrijdag 11 december 2015 om 13:46
vrijdag 11 december 2015 om 15:00
Oh fietsen is wel een pré ja! Dat bowlen zeg ik alleen maar als voorbeeld hoor, het is niet alsof ik mijn elke week enthousiast ga bowlen en dat ook reken tot mijn dagelijkse beweging. Het ging meer om het idee. Maar ik heb hem gedownload en ik ga me er even in verdiepen. Bedankt voor de tip!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat