Gezondheid alle pijlers

Start to run clinics

12-03-2011 08:42 8 berichten
Hoi,

zijn er nog meer mensen die meedoen?

Ik ga zo voor de eerste les, en ik moet zeggen dat ik best zenuwachtig ben. Ik heb geen zin om de ergste kluns uit de groep te zijn. Nu is het speciaal voor beginners, dus het zal wel meevallen, maar toch. Hoop dat ik de locatie goed kan vinden, want ken dat stuk van de stad niet echt.
Alle reacties Link kopieren
Same here! Zometeen ook de eerste les, zit al helemaal klaar in m'n sportoutfit en de TomTom naast me. Ben heel benieuwd hoe het zal zijn, hoe het zal gaan.
Ik ga ook beginnen vandaag. Ik ben bang dat ik aan het einde van de straat ga omvallen. Succes!
Wel leuk dat er meerdere mensen zijn! Misschien kunnen we elkaar een beetje supporten met dit topic:P.

Succes met de eerste les allemaal!
Ben nu bezig met bedenken wat ik aan ga trekken.

Tis een proces, tis een proces
Deze hoort eigenlijk bij lijf en lijn thuis, misschien handig als je hem laat verplaatsen?
dat mag wat mij betreft, weet alleen niet hoe.

Zo, ik ben weer thuis, was erg leuk en nog leuke mensen leren kennen ook. Ik kon gelukkig goed meekomen. Trek alleen de volgende keer wel iets minder aan, want toen de zon doorbrak was het gelijk warm.

Iedereen succes met het huiswerk komende week.
Viel het jullie mee? Ik vond het op zich best goed gaan. Kon het bijhouden, viel niet om, dus ben blij! Deze week 2 x huiswerk, ben benieuwd hoe dat zal gaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven