Gezondheid alle pijlers

steeds warme plek in been

17-04-2008 19:51 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nou weer iets geks, durf het nauwelijks te plaatsen tussen alle zeer serieuze onderwerpen hier, maar ik vind 't toch wel een beetje raar...

Sinds twee dagen heb ik zo om het uur een soort 'aanvalletje' in m'n onderbeen. Het doet geen pijn, maar het voelt even heel erg warm. Met enkele seconden gaat het weer weg. Het zit van binnen, op de huid is niets te zien. Het gloeit echt van binnen. Het zit steeds op dezelfde plek.

Heeft iemand dit ook weleens gehad?
goede avond

ik heb dat ook wel eens, vaak na een lange dag werken.

misschien iets met de spieren.

het voelt dan echt heel warm, maar is ook maar van korte duur.
Dank voor je reactie. Ik heb niet gesport ofzo. En het houdt nu al twee dagen aan, of is dat bij jou ook zo?
Ik kan het ook niet plaatsen. Als je het blijft houden of je je er erg zorgen over maakt, ga dan naar je huisarts.
Wat 'grappig', ik heb zoiets ook sinds vorige week. Niet elk uur, maar wel af en toe een warmtegolf. op een plek in mijn been. Heb er verder niet bij stil gestaan, geen idee of het iets is dus.
Apart. Ik heb dat nu ook. Nergens last van alleen een paar keer per dag ineens en warme plek op mijn onderbeen. Het ebt ook meteen weer weg. Het is net je er een warme kruik tegenaan drukt.

Roos, ik zie dat je reactie al twee jaar oud is. Heb je verder later nog last gehad?
Hallo!

Wat toevallig, ik zit met exact hetzelfde. Behalve dat het bij mij op m'n bovenbeen is. Ik had het vandaag soms zelfs om de tien minuten met na een minuutje nog een 'naborreltje'. Is een van jullie er al achter waar dit aan kan liggen? Ik doe wel 3 keer per week aan paardrijden, en maak lange dagen in de albert heijn.

Graag hoor ik van jullie!

Groetjes stynske

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven