Gezondheid alle pijlers

Steken bij het hart.

13-12-2014 22:03 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zat net rustig met mijn familie op de bank, ik hou van holland te kijken, krijg ik ineens steken bij mij hart.

Dat heb ik nu al een half uur. Het wordt niet erger, maar het veminderd ook niet. Voor de rest nergens last van, en ik heb het ook alleen maar als ik inadem of als ik helemaal recht ga zitten.

Weet iemand wat dit is en hoe ik hier weer vanaf kom.
smoke it
Tja, je kunt hier geen medisch advies vragen

Als je twijfelt zul je de hap even moeten bellen.
Heb ik ook wel eens gehad. Als ik mijn hoofd tussen mijn knieen deed en heel langzaam in en uit ademde was het over.
Je mag hier geen medisch advies vragen.

Als je je zorgen maakt moet je de HAP bellen
Je bent zelf een theepot
Bellen mensen hier serieus de HAP voor? Die hebben echt wel wat beters te doen, lees hier ook altijd ga naar de huisarts bij elk topic dat iemand opent over een of ander vaag kwaaltje. Als iedereen dat zou doen zouden afspraken maken nog langer duren.
Oh ja en serieus ik hou van holland? ik zou daar ook hartsteken van krijgen
Dit is het enige advies wat je op het forum mag geven. Dus wat ik denk of vind of wat jij denkt of vindt is totaal niet relevant.
Soms is het gewoon kramp heb ik ook wel eens, heel eng, maar gaat over. Maar kan ook wat ernstigers zijn, zou de HAP bellen als je bang bent.
quote:Emma95 schreef op 13 december 2014 @ 22:11:

Heb ik ook wel eens gehad. Als ik mijn hoofd tussen mijn knieen deed en heel langzaam in en uit ademde was het over.Ik ken iemand die dat deed als hij de hik had.
zou een spier kunnen zijn.

Bij mij tenminste wel als ik zo`n druk op de borst heb.

Mijn oplossing is om een keer met mijn arm rond te draaien en dan is het over.

is het dat niet kun je altijd nog de hap bellen
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
quote:twerkqueen schreef op 13 december 2014 @ 22:27:

Bellen mensen hier serieus de HAP voor? Die hebben echt wel wat beters te doen, lees hier ook altijd ga naar de huisarts bij elk topic dat iemand opent over een of ander vaag kwaaltje. Als iedereen dat zou doen zouden afspraken maken nog langer duren.Beter 10 keer voor niets dan 1 keer te laat (naar de HAP)
Stel nou hè, dat wij hier allemaal zeggen dat het vast niet is. En jij gaat zo slapen, maar het bleek toch jouw hart te zijn...

Bel de HAP! Steken in de borst is iets wat je serieus moet nemen.
Huisartsenpost bellen.

@twerkqueen: Dat is makkelijk gezegd, vooral als je medisch onderlegd bent. Een leek constateert iets bij zichzelf en weet gewoon niet altijd wat te doen. Dan moet je het gewoon een professional vragen.

Bellen mensen hier serieus de HAP voor? Die hebben echt wel wat beters te doen, lees hier ook altijd ga naar de huisarts bij elk topic dat iemand opent over een of ander vaag kwaaltje. Als iedereen dat zou doen zouden afspraken maken nog langer duren.Wij mogen hier geen diagnoses stellen. Als er iets is, dan zijn daar artsen voor. En de telefoniste van de HAP is prima in staat om een eerste afweging te maken.
hoe gaat het nu TO? is het alweer gezakt?

Vorig jaar had ik galstenen en toen dacht ik bij de eerste aanval ook dat het mijn hart was. De arts zei dat veel mensen dit denken bij een dergelijke aanval.

Als je het niet vertrouwd gewoon bellen want zoals je leest kan het van alles tot niets zijn. succes

Bellen mensen hier serieus de HAP voor? Die hebben echt wel wat beters te doen, lees hier ook altijd ga naar de huisarts bij elk topic dat iemand opent over een of ander vaag kwaaltje. Als iedereen dat zou doen zouden afspraken maken nog langer duren.Pfff, wat ben jij irritant. Ben jij Shaniqua ofzo?
-
anoniem_205040 wijzigde dit bericht op 11-09-2017 16:29
0.00% gewijzigd
0
anoniem_205040 wijzigde dit bericht op 11-09-2017 16:29
99.44% gewijzigd
.
Heb ik ook ooit gehad. Bleek een verrekte spier te zijn maar HA wou wel even naar mijn longen luisteren voor de zekerheid.
Ook wel eens gehad. Was stres.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven