Steken in onderbuik rechts
maandag 15 december 2014 om 22:45
Morgen spreek ik mijn huisarts hierover maar wil ook jullie mening/kijk even horen. Ik ben 7 maanden geleden bevallen van mijn vierde kindje. Sinds twee maanden heb ik tussentijds bloedverlies, op onvoorspelbare momenten, de ene meer midden in de cyclus, maar nu weer na een week na menstr. Dit even ter beeldvorming, weet niet of het er iets mee te maken heeft. Sinds vandaag heb ik hevige steken in de rechter onderbuik en ik heb een afspraak gemaakt voor morgen bij de HA. De steken zijn er alleen bij beweging, staan en ze komen en gaan. Nu ik zit heb ik geen last.
Wat kan dit zijn en kan het volgens jullie verband hebben met de bloedingen? Ik weet dat ik nog aan het ontzwangeren ben met hormonen en alles. Alvast bedankt!
Wat kan dit zijn en kan het volgens jullie verband hebben met de bloedingen? Ik weet dat ik nog aan het ontzwangeren ben met hormonen en alles. Alvast bedankt!
Let's have tea...
maandag 15 december 2014 om 22:53
maandag 15 december 2014 om 23:00
Of buitenbaarmoederlijke zwangerschap... Janine, wij weten dit niet, het heeft zo geen zin om het hier te vragen. Wacht gewoon morgen het consult met je huisarts af. Iedereen kan hier van alles roepen en niemand die het weet. Vervolgens ga jij de halve nacht lopen googlen om te kijken naar symptomen en morgen blijkt het gewoon "gas in je darmen" te zijn.
Heb je een nacht lekker beroerd van geslapen...
Heb je een nacht lekker beroerd van geslapen...
maandag 15 december 2014 om 23:22
quote:[message=17302083,noline]SilverShadow schreef op 15 december 2014 @ 23:00 ] Vervolgens ga jij de halve nacht lopen googlen om te kijken naar symptomen en morgen blijkt het gewoon "gas in je darmen" te zijn.
Heb je een nacht lekker beroerd van geslapen...Daar kun je inderdaad beroerd van slapen!
Heb je een nacht lekker beroerd van geslapen...Daar kun je inderdaad beroerd van slapen!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 15 december 2014 om 23:24
Als je zaken nu niet vertrouwd en dat kan, open dan alsjeblieft geen topic maar bel gewoon met de HAP. Zij kunnen echt het best inschatten wat jij het beste met deze specifieke klachten kan doen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 15 december 2014 om 23:32
Ik heb wel vaker last van steken in mijn onderbuik, op de plekken waar ik, voordat ik aan anticonceptie begon, mijn eisprong voelde. Ik ben nog nooit zwanger geweest en is dus een andere situatie, maar ik maak me hier meestal niet te druk om... Lichamen doen vreemde dingen, maar vrouwenlichamen al helemaal, haha!
The universe always brings us what we need, not what we want...
donderdag 18 december 2014 om 22:02