Gezondheid alle pijlers

stem kwijtraken

04-03-2009 22:18 34 berichten
Iemand een idee of tip hoe je zo snel mogelijk je stem kunt kwijtraken?

Lang verhaal om uit te leggen maar ik heb het echt nodig!
Neem een aantal borrels, steek een paar sigaretten op en ga met veel liedjes heel hard meebrullen. En dan vooral achter in je keel praten/zingen, niet voorin.

Dat helpt bij mij zeg maar heel goed.

Oh, vermoeidheid helpt ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben toch heel benieuwd naar het lange verhaal!!

Verder niet meer tips dan al vermeld.. Voor keelpijn met de kans op schor kun je nog zonder jas naar buiten?
Haha, wat is dat nou weer voor een vraag? Ik ben benieuwd naar het verhaal erachter.

Zak een avondje door met veel drank, zing keihard mee in de kroeg. Neem weinig slaap daarna. Ga op visite bij je snipverkouden neefje/oma/buurman/collega en geef diegene lekkere pakkerds. Neem dan wel de incubatietijd in acht, slik niet teveel vitamines van te voren en eet drie dagen patat ofzo. Die je dan weer wegspoelt met bier.

Of... Fake it. (Oeh, dat is wel heel erg slecht!)

PS. Nou wel het verhaal vertellen he?
Het meegrunten met alle hits van Metallica wil ook wel eens helpen.

/ kom maar op met de reden!
quote:Chantal6547 schreef op 04 maart 2009 @ 22:18:

Iemand een idee of tip hoe je zo snel mogelijk je stem kunt kwijtraken?

Lang verhaal om uit te leggen maar ik heb het echt nodig!

ach, je openingspost van je andere topic was ook zo kwijt.

kan je vast ook een trucje verzinnen voor je stem...
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
ik heb een hele vervelende job.. en ik ben hard op zoek naar iets anders... maar waar ik nu nog zit.. kank me niet ziekmelden>> gelijk arbo op mn dak.. dus ik moet naar het werk.. en dan moet ik dingen tegen mn zin doen (bellen... voornamelijk verkoop en dat wil/kan ik niet) Ff kort gezegd..

dus een manier om eronderuit te komen is stem kwijt = niet kunnen bellen maar wel aanwezig zijn andere dingen doen...

Magoed.. daar heb ik nog zo'n 8 uur de tijd voor...

Faken heb ik aan gedacht...maja strax verlul ik mezelf per ongeluk...??!!
ja als er niet normaal gereageerd kan worden op iets.. dan zorg ik er wel voor dat dat kwijt komt....

Ik ben hier niet om andere af te zeiken of afgezeken te worden.. Dus als er geen normale reacties kunnen komen.. laat maar zitte dan...
quote:Chantal6547 schreef op 04 maart 2009 @ 22:39:

ik heb een hele vervelende job.. en ik ben hard op zoek naar iets anders... maar waar ik nu nog zit.. kank me niet ziekmelden>> gelijk arbo op mn dak.. dus ik moet naar het werk.. en dan moet ik dingen tegen mn zin doen (bellen... voornamelijk verkoop en dat wil/kan ik niet) Ff kort gezegd..

dus een manier om eronderuit te komen is stem kwijt = niet kunnen bellen maar wel aanwezig zijn andere dingen doen...

Faken heb ik aan gedacht...maja strax verlul ik mezelf per ongeluk...??!!pfffff wat denk je van gewoon práten met mensen in plaats van je in allerlei bochten te wringen? vind ik wat kinderachtig...
Hmm..
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
ja als ik een baas zou hebben met wie er te praten valt zou ik dit ook wel doen... maar aangezien je niet weet hoe hij is en ik me dus wel in bochten MOET wringen
quote:Chantal6547 schreef op 04 maart 2009 @ 22:41:

ja als er niet normaal gereageerd kan worden op iets.. dan zorg ik er wel voor dat dat kwijt komt....

Ik ben hier niet om andere af te zeiken of afgezeken te worden.. Dus als er geen normale reacties kunnen komen.. laat maar zitte dan...

Oh mijn nederige excuses, ik zal het opnieuw proberen.

Jeetje wat vervelend voor je joh, ik zou ook inderdaad maar wat verzinnen in plaats van me volwassen te gedragen.

Misschien kan je een hapje cactus nemen, krijg je gegarandeerd last van je keel!!!

succes!! greetzzzzz Pakkie in Pink
quote:Paque_in_Pink schreef op 04 maart 2009 @ 22:45:

[...]

Oh mijn nederige excuses, ik zal het opnieuw proberen.

Jeetje wat vervelend voor je joh, ik zou ook inderdaad maar wat verzinnen in plaats van me volwassen te gedragen.

Misschien kan je een hapje cactus nemen, krijg je gegarandeerd last van je keel!!!

succes!! greetzzzzz Pakkie in PinkEen hapje cactus!!
Ik wil wel met je ruilen hoor! Ben de hele dag al mn stem kwijt na een week ziek zijn en dat is geen pretje
quote:go0w schreef op 04 maart 2009 @ 23:16:

Ik wil wel met je ruilen hoor! Ben de hele dag al mn stem kwijt na een week ziek zijn en dat is geen pretje Wat wordt je daar gek van he. Het kost zoveel energie om iets duidelijk te maken, pfffff. Stem kwijt raken is een van mijn sterkste punten.
Ik doe gewoon alsof ik doof ben. Wat een rust!
Ik heb net mn stem weer terug. Ik zou zeggen, ga een lekker een uurtje zitten in een kindercreche. Ik heb dochterlief op een andere creche gehad voor 2 weken en na een paar dagen was zij verkouden en ik mn stem kwijt.
Waar woon je ergens? Mijn vriend ligt namelijk ziek in bed, heeft zo'n keelpijn dat 'ie niks kan drinken, eten en nog belangrijker: hij is niet te verstaan als hij iets wil zeggen! Misschien als je even een kwartiertje met hem gaat zoenen, dat jij over een uur 7 hetzelfde 'probleem' hebt. Over de prijs van dat kwartiertje tongworstelen worden we het wel eens, denk je niet?
quote:Vl43inder schreef op 04 maart 2009 @ 23:26:

[...]

Wat wordt je daar gek van he. Het kost zoveel energie om iets duidelijk te maken, pfffff. Stem kwijt raken is een van mijn sterkste punten.Ja het is inderdaad vrij lastig om iets duideijk te maken.. mja nu lekker slapen en hopen dat t morgen weer beter is
quote:Vl43inder schreef op 04 maart 2009 @ 22:24:

Neem een aantal borrels, steek een paar sigaretten op en ga met veel liedjes heel hard meebrullen. En dan vooral achter in je keel praten/zingen, niet voorin.

Dat helpt bij mij zeg maar heel goed.

Oh, vermoeidheid helpt ook.

Denk dat 'je stem kwijt' dan niet je enige probleem is de volgende dag...

Ik ben nog nooit mijn stem kwijt geweest... Als je daar nooit last van hebt lukt het vast niet om dat zo maar voor elkaar te krijgen.

TO, begin niet aan dit soort "oplossingen". Regel dat je ander werk bij je leidinggevende, of zet je er over heen dat je telefonische verkoop moet doen tot je ander werk gevonden hebt. Ziek melden zou sowieso alleen uitstel van je probleem zijn. Waarom wil je geen telefonische verkoop doen? Vind je het eng?
Ik voel aan mn water dat dit topic ook niet lang goed gaat... Als je zo vijandig gaat reageren op mensen is dat niet bepaald bevorderlijk voor de reacties...
Oh, nou ik kan me het levendig voorstellen dat je gek wordt in die baan, iedere keer hetzelfde verhaaltje moeten afsteken zeker?

Behalve je stem verliezen kun je het toch ook gewoon heel slecht doen, zodat ze doorkrijgen dat jij daat niet goed op je plaats bent.
Je kunt ook tegen je baas zeggen dat je hem een stomme hondelul vindt en hij die baan in zijn kont kan steken. (desgewenst kan stomme hondelul ook vervangen worden door greppeldel of ordinaire stoephoer).

Maar ik vermoed dat je met jouw houding helegaar niet veel extra moeite hoeft te doen om je baan kwijt te raken.
Hahahahahaha, sorry hoor, maar dit soort gedrag doet me erg aan mijn brugklasperiode denken. Ik vind het oprecht sneu voor je. Ik zal een nadenken over mijn smoesen om onder een spreekbeurt of een mondeling tentamen uit te komen...

Ehhh, even denken...de brug stond open, mijn band was lek, de hond heeft het op gegeten, maar ja, dit zijn oplossingen die niet bij jouw probleem horen...heb je dus niks aan.

Lastig!

quote:Chantal6547 schreef op 04 maart 2009 @ 22:39:

Faken heb ik aan gedacht...maja strax verlul ik mezelf per ongeluk...??!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven