Gezondheid alle pijlers

stinken na ongesteldheid

08-03-2013 14:53 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Sinds een halfjaar heb ik last van een vervelend kwaaltje. Nadat ik ongesteld ben geweest begint mijn vagina altijd ontzettend te stinken. De geur is ontzettend sterk en is soms zelfs door mijn broek heen te ruiken. Het begint altijd ongeveer 1 dag nadat mijn menstruatie is gestopt en het houdt dan 3 tot 5 dagen aan. Daarna is het weer helemaal verdwenen en komt het pas weer terug na de volgende ongesteldheid. Normaal heb ik nooit last van nare geurtjes of andere kwaaltjes van mijn vagina, alleen dit nu sinds een half jaar. Ik vind het ook best raar dat het alleen na mijn ongesteldheid komt.

Weet iemand waar dit vandaan komt? Of nog beter, wat ik ertegen kan doen?
wat zegt je HA ervan?
Waar ruikt het naar dan?
Ik zie dat je al meerdere topics hebt geopend over een probleem daar beneden. Ik zou dan toch maar eens langs de HA gaan.
Ik herken het niet. Wel tijdens mijn menstruatie, maargoed; dan is het ook net een oorlogsgebied daar.

Kreeg van een vriendin de tip om een vaginale douche te gebruiken met alleen water ( GEEN ZEEP!). Even de 'zooi' eruit spoelen. Misschien zit er na je menstruatie nog wat resten ofzo wat gaat stinken ( ruikt het een beetje metaalachtig zegmaar?) en dan zou dat een oplossing kunnen zijn.
Ga gewoon naar de HA, daar is die man?vrouw voor. Wij kunnen hier wel van alles vezinnen maar de geur van je vagina zal er niet beter op worden.
Ik denk dat to er vast mee naar de huisarts wil gaan maar even wil weten of iemand hier er al meer van weet?

Dat huisarts kan ze zelf ook verzinnen lijkt mij.
quote:nikki_28 schreef op 08 maart 2013 @ 15:09:

Ik denk dat to er vast mee naar de huisarts wil gaan maar even wil weten of iemand hier er al meer van weet?

Dat huisarts kan ze zelf ook verzinnen lijkt mij.Ik mag het hopen.
Nou niet iedereen gaat met dat soort klachten naar de HA uit schaamte hoor.

Anyway, hou je het goed schoon daar? Misschien een rare vraag. Maar lactacyd ofzo? Dat ruikt fris Ik herken het probleem niet, ja tijdens mijn ongesteldheid zo'n bloedgeur maar verder eigenlijk niet. Als je je verder goed wast etc zou ik het ook niet weten. Misschien blijft er idd bij jouw langer zo'n bloedgeur hangen oid.
Oohh ik heb ook sinds 1,5 maand last van een rare geur daar en ben naar de huisarts geweest . Ik heb een kuur metronidazol gekregen en ben als een gek probiotica yoghurt gaan eten . ( schijnt goed te zijn voor je vaginale weerstand en flora ) ik moet Zeggeb heb nu nog nergens last van ... Ben ook net een week niet meer ongesteld ...en het lijkt dat alles weer in rust is ...

Ik zou zeggen ga er mee naar de huisarts !
Volgens mij is het bij iedere vrouw anders, bij een sterker dan bij de ander.

HA kan je inderdaad een middeltje voorschrijven. Zoals oon1982 ook al zegt.

Ik denk, dat het niks is om je zorgen over te maken.
quote:flower263 schreef op 08 maart 2013 @ 15:12:

Anyway, hou je het goed schoon daar? Misschien een rare vraag. Maar lactacyd ofzo? Dat ruikt fris

Mocht je Lactacyd gebruiken, meteen mee ophouden: bron van veel problemen

Rotzooi is het

Vagina houdt zichzelf schoon, alleen water mag er naar binnen (nou oke en sperma)
Ik had nooit problemen totdat ik ooit Lactacyd ging gebruiken. Nog nooit zoveel last van schimmelinfecties e.d. gehad.
Je moet echt eens naar de huisarts, dit gezien bloedverlies na seks, en andere vaginale klachten.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 08 maart 2013 @ 16:40:

Je moet echt eens naar de huisarts, dit gezien bloedverlies na seks, en andere vaginale klachten.en dat ook ja
Kan het niet gewoon oestrogeen zijn?

Geloept. Gewoon even naar de huisarts, TO, die kijkt daar echt niet van op.
Gewoon een bosje bloemen erin steken na de menstruatie, dan ruik je er niets meer van!

.... of je gaat gewoon naar de huisarts inderdaad...
@ Beeldig: wat een goeie tip! Daar heeft ze vast iets aan!

@ TO: Heb dat wel vaker gehoord. Eventueel even langs HA, zoals meer hier al zeggen! Het is volgens mij niet echt iets om je hele grote zorgen over te maken. Maar het lijkt me inderdaad erg vervelend. Goed schoon houden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven