Gezondheid alle pijlers

Stopweek inkorten

19-12-2010 20:25 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames

Ik heb woensdagochtend de laatste pil geslikt, en heb nu de stopweek. Ik ben gisteravond ongesteld geworden. Nu zijn de plannen voor deze week een beetje veranderd, dus was mijn vraag of ik dan vanavond de pil kan slikken die ik eigelijk donderdag pas moet nemen? Zodat ik er eerder vanaf ben.

Normaal neem ik de pil altijd 's ochtends maar wil hem zo snel mogelijk weer slikken. Dus kan dat dan ook vanavond EN morgenochtend?

En is het ook normaal dat als je de pil na de stopweek slikt, je nog een dag ongesteld ben en het dan pas weg is?
quote:rozeolifant schreef op 19 december 2010 @ 20:25:

Hallo dames

Ik heb woensdagochtend de laatste pil geslikt, en heb nu de stopweek. Ik ben gisteravond ongesteld geworden. Nu zijn de plannen voor deze week een beetje veranderd, dus was mijn vraag of ik dan vanavond de pil kan slikken die ik eigelijk donderdag pas moet nemen? Zodat ik er eerder vanaf ben.

Normaal neem ik de pil altijd 's ochtends maar wil hem zo snel mogelijk weer slikken. Dus kan dat dan ook vanavond EN morgenochtend? Dat zou ik niet doen, bovendien geeft het geen garantie dat het vloeien stopt als je eerder begint met slikken, en ik spreek uit ervaring.

Begin dan gewoon morgenochtend.

En is het ook normaal dat als je de pil na de stopweek slikt, je nog een dag ongesteld ben en het dan pas weg is?

Bij mij wel, maar dan begint het vloeien ook niet gelijk op de eerste stopdag
“Don’t look back – you’re not going that way.”
het kan wel. Als je normaal gesproken in de ochtend de pil slikt, zou je dat nu ook kunnen doen zodat je niet in de war raakt. In de ochtend en de avond: niet doen.

Dat je de pil nu begint met slikken wil inderdaad ook niet zeggen dat je menstruatie gelijk over is. Bij mij gaat het gewoon nog even door, ook al ben ik al begonnen met een nieuwe strip.
Bij mij is ongesteld = ongesteld. Houd niet eerder op wanneer ik weer begin te slikken.

Wanneer je door was gegaan met volgende strip had je denk ik nergens last van gehad. (ik slik meestal 2 maand achter elkaar)
En idd, morgen ochtend beginnen.

Dan zit en blijf je in je ritme.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven