Stopweek pil een week opschuiven?
donderdag 7 maart 2013 om 16:42
Wellicht een stomme vraag en iets waarvoor ik de huisarts zou moeten bellen maar ik ben toch wel benieuwd naar de ervaringen hier. Ik slik de pil en slik normaliter twee strips en dan plan ik een stopweek in. Nu zou ik volgens schema nog een strip kunnen slikken waardoor ik dus pas begin april m'n stopweek heb. Echter heb ik dan net m'n eerste tentamenweek van m'n master dus heb ik het dan liever niet. Dan is het een optie om volgende week een stopweek in te lassen, na de eerste strip, alleen staat dan een verhuizing gepland tussen m'n colleges en deadlines door en ook dat zie ik niet zo zitten. Dit omdat ik in m'n stopweek altijd vermoeider ben, hoofdpijn heb en wat minder stevig in m'n schoenen sta.
Kortom, nu is mijn vraag zou ik na afloop van de eerste strip de pil nog een week door kunnen slikken zodat ik in de week van 18 maart mijn stopweek heb ipv volgende week?
Kortom, nu is mijn vraag zou ik na afloop van de eerste strip de pil nog een week door kunnen slikken zodat ik in de week van 18 maart mijn stopweek heb ipv volgende week?

donderdag 7 maart 2013 om 17:34
quote:Broodbak schreef op 07 maart 2013 @ 16:49:
Je kunt ook gewoon doorslikken en geen onttrekkingsbloeding doen.
Met het risico dat je een doorbraakbloeding hebt... Dat heb ik ook een keer gehad.
Ik dacht ook lekker doorslikken, want het komt nu niet uit. En ja hoor precies op het moment dat het het minste uitkwam, had ik de doorbraak, niet leuk
Dus ik zou eerder stoppen en nu ongesteld worden en dan doorslikken, dan is het risico kleiner.
Je kunt ook gewoon doorslikken en geen onttrekkingsbloeding doen.
Met het risico dat je een doorbraakbloeding hebt... Dat heb ik ook een keer gehad.
Ik dacht ook lekker doorslikken, want het komt nu niet uit. En ja hoor precies op het moment dat het het minste uitkwam, had ik de doorbraak, niet leuk
Dus ik zou eerder stoppen en nu ongesteld worden en dan doorslikken, dan is het risico kleiner.