Gezondheid alle pijlers

Stopweek

26-03-2018 14:16 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Slik de pil altijd netjes. Afgelopen donderdag vergeten, vrijdag ingenomen (Dag te laat) en toen gewoon stopweek. Op internet staat dat je dan gewoon veilig kunt vrijen zonder condoom, alleen nu blijft mn stopweek uit en zit ik dus nu al meteen in de stress. Ik snap, een dag later gestopt met de pil maar anders werd ik het zondag en nu is het al maandag in de middag... Wie stelt me gerust? :p
Ook handig, misschien niet relevant, ik slik ook antibiotica deze week...
Maar was het ook echt de laatste pil voor de stopweek? Of heb je die zelf ingelast?
Ik ben heel erg benieuwd waarom je vragen mbt medicatie niet stelt bij je apotheek/huisarts? Alhoewel er hier veel kennis is, weet de apotheek/huisarts precies welke medicatie je nog meer slikt en of dat invloed kan hebben.
Ook vrij relevant als je zometeen de huisarts/apotheek belt: wanneer heb je seks gehad? Vragen ze geheid ;-)
Nou het was een leuk weekend :mrgreen:
Ik zou afgelopen donderdag de laatste pil van de strip slikken, en dan vrijdag m deze maand doorslikken. Maar donderdag was ik m dus vergeten, dat zag ik bij toeval ergens vrijdagmiddag. In de gebruiksaanwijzing van m'n pilstrip stond dat ik dan alsnog de pil van donderdag kon innemen en dan een pauzeweek. Stond nergens dat ik dan niet meer beschermd ben, op internet dat de pil dan nog gewoon werkt. In de handleiding van mijn antibiotica staat nergens over tegenwerking met de pil.
Zal ook wel niets wezen, maar omdat Truus normaal altijd keurig op tijd er is...
Zal het vanavond dan wel worden maar dacht eens vragen of meer mensen zoiets weleens bij de hand gehad hebben.
Ik schat in dat het gewoon wat verlaat is.
Hoop het. Het is welkom hoor, mocht het toch zijn dat het wel meteen raak was. Maar ik ben het nog steeds niet...
Stress kan er ook voor zorgen dat het uitblijft...
Nou daar was Truus dan... Vanaf uh dinsdag ofzo
Nee hoor dit maakt niks uit . En antibiotica heeft geen invloed, dat is achterhaalt. Volgens mij wil jij graag zwanger zijn..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven