Gezondheid alle pijlers

stress incontinentie, wie ook?

29-08-2012 22:37 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds de geboorte van mijn tweede kind, nu dik twee jaar geleden heb ik last van stress incontinentie.

Ik heb er last van bij het hardlopen (wat ik graag doe) springen, niezen etc

Het rare is dat ik er soms een week geen last van heb en dan ineens weer wel. Vandaag doorweekt van de urine thuisgekomen na het hardlopen. Ik vind het vreselijk.Ik draag zwarte broekjes waardoor je het gelukkig niet zit maar ik loop ook wel met een groep en ben bang dat ze het ruiken.

Ik weet dat ik een bekkenbodemfysio zou moeten opzoeken. Maar hoe gaat dit, wat doet zo iemand? Ik zou graag ervaringsverhalen willen horen. Heeft het geholpen?

Wie loopt ook (letterlijk) met dit probleem?

Ongetwijfeld krijg ik te horen waarom ik al niet veel eerder met dit probleem naar de fysio ben gegaan. Niet vragen: daar heb ik zo mijn redenen voor. OA financiele.....Ik zit al door de maximale vergoeding heen wegens andere klachten.
Alle reacties Link kopieren
ok nuffniet dank je, ik zal het nog even nakijken.

En jammergenoeg Ik had graag meer ervaringsverhalen willen horen.....of gelukkig is het niet een groot probleem bij andere jonge moeders......
Wel heel toevallig dat je zo'n oud topic omhoog haalt om een product te promoten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven