tand trekken
donderdag 20 november 2014 om 20:57
Nee hoor dat valt heel erg mee. Ik zet deze verdovingen dagelijks. Er is een zalf of spray die ze kunnen aanbrengen op de plek waar de naald het tandvlees in gaat. Dit verdoofd waardoor je 't prikje nauwelijks meer voelt. Elke tandarts heeft dit standaard in huis. We gebruiken dit bij kinderen en angstige volwassenen. Niks om je voor te schamen. Zo'n prik duurt een tel of 10 en dan voel je langzaamaan dat je lip wat stijf wordt.
donderdag 20 november 2014 om 21:05
quote:beelicious schreef op 20 november 2014 @ 20:57:
Nee hoor dat valt heel erg mee. Ik zet deze verdovingen dagelijks. Er is een zalf of spray die ze kunnen aanbrengen op de plek waar de naald het tandvlees in gaat. Dit verdoofd waardoor je 't prikje nauwelijks meer voelt. Elke tandarts heeft dit standaard in huis. We gebruiken dit bij kinderen en angstige volwassenen. Niks om je voor te schamen. Zo'n prik duurt een tel of 10 en dan voel je langzaamaan dat je lip wat stijf wordt.ben benieuwd of mijn tandarts dit heeft, ik ga met een vriendin en ik wil me ook niey aanstellen. Sommige mensen zeggen dat het heel erg veel pijn doet en sommigen zeggen dat je er niks van voelt. Dat maakt me zenuwachtig. En ik heb een grote angst voor naalden.
Nee hoor dat valt heel erg mee. Ik zet deze verdovingen dagelijks. Er is een zalf of spray die ze kunnen aanbrengen op de plek waar de naald het tandvlees in gaat. Dit verdoofd waardoor je 't prikje nauwelijks meer voelt. Elke tandarts heeft dit standaard in huis. We gebruiken dit bij kinderen en angstige volwassenen. Niks om je voor te schamen. Zo'n prik duurt een tel of 10 en dan voel je langzaamaan dat je lip wat stijf wordt.ben benieuwd of mijn tandarts dit heeft, ik ga met een vriendin en ik wil me ook niey aanstellen. Sommige mensen zeggen dat het heel erg veel pijn doet en sommigen zeggen dat je er niks van voelt. Dat maakt me zenuwachtig. En ik heb een grote angst voor naalden.
rrfd
donderdag 20 november 2014 om 21:05
donderdag 20 november 2014 om 21:45
donderdag 20 november 2014 om 21:47
Ik heb mijn verstandskiezen uit laten trekken. moet nog een keer het ziekenhuis bezoeken voor het laatste twee verstandskiezen. Eerste keer maakte ik me ook zorgen over het verdovingsprikje je voelt een klein beetje pijn valt best wel mee maar het verdoofde plek voelt best raar. Volgende keer als ik voor laatste twee verstandskiezen ga dan ga ik me niet druk om maken ik weet nou Hoe het is. Het ergste is na het ingreep paar dagen best lastig met eten.
donderdag 20 november 2014 om 22:02
quote:yasmines schreef op 20 november 2014 @ 21:45:
Zonnewende in St. michielsgestel?
Leuke locatie, mooie omgeving.
Jaren geleden met een kleine groep geweest. Ben niet helemaal zeker of er een grote gezamenlijk ruimte is.Een tand laten trekken in een gezamenlijke ruimte lijkt me dan wel weer teveel van het goede :schriksmilie:
Zonnewende in St. michielsgestel?
Leuke locatie, mooie omgeving.
Jaren geleden met een kleine groep geweest. Ben niet helemaal zeker of er een grote gezamenlijk ruimte is.Een tand laten trekken in een gezamenlijke ruimte lijkt me dan wel weer teveel van het goede :schriksmilie:
donderdag 20 november 2014 om 22:03
donderdag 20 november 2014 om 23:09
maandag 24 november 2014 om 17:54
TO: krijg je nog vervanging voor die tand (kroon of kroon op implantaat) of laat de tandarts het zo?
Ik vraag dit omdat er bij mij een kies in de onderkaak achterin aan vervanging toe is en ik een kroon momenteel niet kan betalen (tussen de 600-800 euro en implantaat vanaf 1000 euro) en de tandarts aangaf dat als de kies niet vervangen word dat de boel dan kan verschuiven of de kies erboven (bovenkaak) naar beneden kan zakken. Ik vraag mij af of het zo'n vaart gaat lopen. Iemand verder nog ervaring?
Ik vraag dit omdat er bij mij een kies in de onderkaak achterin aan vervanging toe is en ik een kroon momenteel niet kan betalen (tussen de 600-800 euro en implantaat vanaf 1000 euro) en de tandarts aangaf dat als de kies niet vervangen word dat de boel dan kan verschuiven of de kies erboven (bovenkaak) naar beneden kan zakken. Ik vraag mij af of het zo'n vaart gaat lopen. Iemand verder nog ervaring?
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten