Tandarts Amsterdam West
dinsdag 17 mei 2011 om 18:48
Hoewel ik al jaren in Amsterdam woon, bezoek ik tot nu toe nog steeds mijn tandarts in de plaats waar ik hiervoor woonde. Toch wat onhandig, dus ben ik op zoek naar een fijne tandarts in Amsterdam. Ik vind het zo lastig kiezen op basis van een website, vandaar de vraag: heeft iemand een aanbeveling of een goede ervaring met Tandarts Amsterdam West?
Alvast bedankt voor de reacties!
Alvast bedankt voor de reacties!
dinsdag 17 mei 2011 om 18:54
dinsdag 17 mei 2011 om 19:00
dinsdag 17 mei 2011 om 21:38
Ja de Borgerstraat, zat ik vroeger ook toen ik nog in Amsterdam woonde.
Daarvoor zat ik in de Cornelis Dirkzstraat, brrrr, maar dat is lang geleden.In de periode dat een verdoving een 1/2 uur moest inwerken en dan kwam het bordje; volgende ingespoten patiënt.
Maar de Borgerstraat vond ik altijd fijn.
Daarvoor zat ik in de Cornelis Dirkzstraat, brrrr, maar dat is lang geleden.In de periode dat een verdoving een 1/2 uur moest inwerken en dan kwam het bordje; volgende ingespoten patiënt.
Maar de Borgerstraat vond ik altijd fijn.
dinsdag 24 mei 2011 om 11:50
Nogmaals bedankt voor alle tips. Ik ben vanmorgen bij de praktijk aan de Borgerstraat geweest en dat beviel goed. Aardige rustige tandarts die de tijd nam en alles goed uitlegde.
Helaas was mijn ene verstandskies niet te redden, dat had ik ook al verwacht. Die moet er dus uit en de bovenliggende verstandskies dan dus ook. Bij de kaakchirurg, jippie. Ik heb vijf adressen gekregen waaruit ik mag kiezen. Iemand afrader of aanrader?
AMC
Slotervaart/Boven IJ
VU
OLVG
Amstelland
Helaas was mijn ene verstandskies niet te redden, dat had ik ook al verwacht. Die moet er dus uit en de bovenliggende verstandskies dan dus ook. Bij de kaakchirurg, jippie. Ik heb vijf adressen gekregen waaruit ik mag kiezen. Iemand afrader of aanrader?
AMC
Slotervaart/Boven IJ
VU
OLVG
Amstelland
dinsdag 24 mei 2011 om 14:02
donderdag 26 mei 2011 om 20:36
Waarom is het Slotervaart nou precies een afrader eigenlijk? Ik ben daar laatst ook bij de kaakchirurg geweest omdat ik daar gelijk terecht kon en het dichtbij is. Ik was best tevreden eigenlijk. Maar ik weet dat Slotervaart kennelijk een slechte reputatie heeft. Ben benieuwd hoe dat komt..
Ik ben weleens bij het AMC geweest en daar vond ik het heel rommelig gaan (voor elke handeling een andere co-assistent zo ongeveer) en geen goede instructies voor de nabehandeling met een onsteking tot gevolg..
Bij het Slotervaart had ik één hele aardige en volgens mij kundige kaakchirurg..
Ik ben weleens bij het AMC geweest en daar vond ik het heel rommelig gaan (voor elke handeling een andere co-assistent zo ongeveer) en geen goede instructies voor de nabehandeling met een onsteking tot gevolg..
Bij het Slotervaart had ik één hele aardige en volgens mij kundige kaakchirurg..