Gezondheid alle pijlers

Tandarts

19-04-2010 10:04 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

is iemand van jullie bekend met standaars eens per antal jaar foto's maken bij de tandarts?
Ja, gebeurt hier eens in de twee jaar. Omdat zelfs de tandarts met het blote oog niet alles kan zien. Ik vind het erg fijn, m'n vorige tandarts deed dat niet en ging alleen aan de slag als ik aangaf ergens pijn te hebben. Resulteerde in zo'n 18 gaatjes.... Die m'n nieuwe tandarts feilloos op de rontgenfoto's aan kon wijzen. Was m'n zorgverzekeraar ook erg blij mee maar niet heus. En hoe ik er over dacht zal wel geen raadsel zijn.
Iets anders
Ja, mijn tandarts doet dat ook. Hij ziet niet alleen gaatjes maar ook de 'plekjes' die hij in de gaten moet houden. Tsja, dat kleine risico van de foto is me een goed gebit wel waard.
Ja, doet mijn tandarts ook. Tandarts assistente vraagt altijd wel eerst of ik misschien zwanger ben, want als dat zo is, dan gaat het foto's nemen niet door.

Waar maak je je druk over? Het maken van de foto's zelf, dat je er niet leuk op staat of over de kosten?
Ja hoor is heel normaal!
Overzicht foto 1x per jaar, heel normaal.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Mijn tandarts maakt 1 keer per 3 jaar foto's.
Nou, ze begon erover omdat ik aangaf wat last van 1 kant te hebben. Had ik dat niet genoemd, dan was er geen foto geweest. Het gaat me er vooral om dat ik niet onzinnig preventief rontgen wil aannemen.

Maar nu weet ik dat ze geen uitzondering is, daarin.

Nog wat anders, iemand kronen met een zwarte rand?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven