Gezondheid alle pijlers

Tanden bleken... ?

18-11-2017 17:58 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naarmate ik ouder word, merk ik dat mijn tanden geler worden. Ik rook niet en lust geen koffie.

Nu zou ik wel mijn tanden willen laten bleken maar ik heb geeeeen idee hoe of wat en wat dit gaat gaat kosten.

Waar moet ik op letten als ik dit wil. Ik zie vele aanbieders maar welke zijn goed of wie heeft goede ervaringen met een bepaalde kliniek?

Alvast bedankt!
het is heel slecht voor je tanden (liever geel dan kunstgebit)
bleken is tijdelijk, je maakt je tanden nog gevoeliger voor kleurstoffen, ze worden dus uiteindelijk nog geler
Gewoon een keer bij je eigen tandarts informeren. Die kent jouw gebit en kan je hierover zeker informatie geven.
Ik heb het via de tandarts gedaan met een nachtbeugeltje en een soort pasta. De mildste manier zeg maar.

Mijn tanden werden er ontzettend gevoelig van.

Het is echt slecht voor je tanden en niemand in je omgeving zal het waarschijnlijk opmerken, alleen jij zelf.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
En inderdaad zodra je stopt kleurt het weer terug.

Wat wel permanent lichter wordt is je portemonnee, je bent er een paar honderd euro aan kwijt.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Je zou eens dat charcoal spul moeten proberen, ik vind het heel fijn spul! Je krijgt er geen tandpasta smile van maar wel een frisse look zeg maar. Proberen waard, duur is het niet :)
Hmmm oké niet echt positieve reacties/ervaringen dus.
Charcoal ga ik eens naar kijken
poetsen met houtskool is heel slecht voor je tanden.
alle middelen die werken zijn slecht, je schuurt/ brandt namelijk een laagje van je glazuur af
Mijn ex heeft bij http://www.noordent.nl o.a. haar tanden laten bleken.

Ze was er erg tevreden over. Tanden werden inderdaad wit (en na een jaartje nog steeds).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven