Gezondheid alle pijlers

tandpijn ervaringen

19-04-2017 09:59 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vannacht kreeg ik erg veel pijn aan een bovenkies , sterk zeurende pijn continu , kon er niet van slapen.

Vandaag naar de ta , hopen dat de pijn dan weg is? Iemand ervaring met vervelende kiespijn?
Als het al langer een beetje zeurt dan kan het wat meer zijn dan een gaatje, ik weet niet of je pijnstilling geprobeerd hebt en of dat helpt? Als het net sinds vannacht voor het eerst is zou ik me sowieso niet zo'n zorgen maken.

Mijn ervaring is iig dat de tandarts het goed kan verhelpen, en dat een verdoving bij de tandarts zelf ook al enorm kan helpen als het echt heftig is.
Ja ik heb er ervaring mee helaas. Bij mij was het dan een ontsteking die met een wortelkanaalbehandeling moest worden bestreden.

Na de wortelkanaalbehandeling had ik overigens geen pijn meer.
Ik heb dus ook uitgebreide ervaring met pijnklachten in m'n kiezen, maar tot nu toe kon het altijd verholpen worden.
Maar mijn vervelende kiespijn hoeft toch niet hetzelfde te zijn als jouw vervelende kiespijn?

Je gaat vandaag naar de tandarts, wacht af wat die er over te zeggen heeft.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Vanwaar die kotssmiley?

Of ben je geweest en voel je je er beroerd van?
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het bij de tandarts is gegaan en of je van je pijn af bent?

Ik moet dit soort topics eigenlijk nooit meer lezen, want gisteravond begon ik prompt ook last te krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven