Gezondheid alle pijlers

Te lange menstruatie met mirena

23-02-2015 12:39 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben een beetje gefrustreerd..

Ik heb halverwege december de spiraal mirena laten plaatsen. Nu( 11 weken ) ben ik nog steeds ongesteld..

Dus 11 weken achter mekaar ongesteld, wat me nogal chagerijnig maakt.

De huisarts heeft me in mijn 8e week van de bloeding een kuur voorgeschreven waarin extra hormonen zitten. Normaal maakt dit je ongesteld, maar bij mij zou het dus averechts werken. Helaas, ben ik door die kuur maar liefst 1 x 24 uur niet ongesteld geweest. Daarna bloedde ik gewoon verder, en het is niet veel. Maar ik bloed wel, en maandverband + tampons vliegen d'r doorheen. Kost ook wat geld.

Ik ben aardig jong, nog geen kinderen, en de huisarts zegt dat dit maar zelden voor komt.

Voorheen heb ik met de pil nooit klachten gehad of erg lang gebloed, maar dit slaat alles!

Weet iemand wat ik kan doen? Of heeft iemand het zelfde meegemaakt? Of waar dit aan ligt?

Alvast thanks!
Bij mij hield het na 3 maanden op. En toen begon de echte pijn en ellende pas. Na een jaar heb ik hem laten verwijderen. Ik hoop dat het jou beter af gaat.

Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend TO Wat stelt je huisarts voor? Ik zou even met hem overleggen hoe lang je dit nog aan moet kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven