Gezondheid alle pijlers

Teennagel groeit steeds in

23-06-2013 15:32 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat ik het goed kan uitleggen.

Mijn dochter heeft een half jaar geleden een tegel op haar voet gekregen waardoor haar grote teennagel zodanig beschadigd werd dat deze eraf viel uiteindelijk. (brrr)

De nieuwe nagel is echter niet goed. Het uiteinde kromt aan 1 kant en heeft de neiging om te groeien aan de zijkant.

Ze knipte de nagel steeds netjes kort af maar toch bleef het probleem.

Een week of 6 geleden is ze met mijn schoonmoeder mee naar de pedicure gegaan. De pedicure zag dat de nagel niet recht genoeg was afgeknipt, er toch een wondje was daardoor etc en heeft in 2 sessies dat goed gekregen. Laatste keer pedicure was ongeveer 10 dagen geleden.

Nu laat mijn dochter de nagel zien zojuist, die nagel is natuurlijk iets gegroeid en je ziet de kromming alweer in de zijkant van de teen komen

Voor knippen is de nagel te kort maar zelfs vijlen lukt niet, te kort nog

Ik ga morgen de pedicure bellen en weet dat mijn dochter al snel terecht kan maar toch..

Het blijft een probleemnagel vrees is.

Iemand tips? (die ze ook denk ik van de pedicure gaat krijgen)
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Grrr, langleve de niet werkende zoekfunctie... Mijn oude topic teruggevonden en OMG, wat een hoop paniekposts waar je nooit meer iets van hoort.

( en echt, ik las al zoekende een hoop drama)

Update van een minder drama maar vervelende klacht

De nagel van mijn dochter ziet er prima uit.

Op vakantie heeft ze veel in het water gezeten, 2x haar teen flink gestoten en ik vond het wat ' gevaarlijk' worden. Huid was me te vaak zacht en precies op de hoek een wondje

Lang leve vakantie in NL: met een pedicure contact opgenomen van het lijstje dat we hadden. Die heeft wat gerommeld, dochter is vlak voor vertrek naar huis nog een keer langs geweest om het wondje en het hoekje vd nagel te laten controleren. Ze rekende niets ( dus maar aardigheidje vanuit thuis gestuurd).

Deze nagel moet idd flink langer worden gelaten dan de ander maar het is nu goed lijkt. Met onze eigen, ahum, pedicure heeft ze de afspraak om zelf te knippen in de praktijk als het weer moet zodat ze goed weet hoe kort de nagel kan.

Er lijkt nu niets aan de hand meer maar oef, wat zag het er naar uit steeds toen.
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven