Tegen een deur opgelopen, nu pijn.
vrijdag 12 april 2013 om 15:12
Beste lezers,
Aan het begin van deze week ben ik met mijn voorhoofd tegen een glazen deur aangelopen. Heel fijn :/
Ik had een hele kleine bult op mijn voorhoofd, deze is nu helemaal weggetrokken. Wat ik wel vreemd vind is dat wanneer ik met mijn hand op mijn voorhoofd druk, op de plek waar de bult zat dat dit pijnlijk is.
Is het normaal dat ik een paar dagen na het 'ongelukje' deze pijn ervaar?
Alvast bedankt.
Aan het begin van deze week ben ik met mijn voorhoofd tegen een glazen deur aangelopen. Heel fijn :/
Ik had een hele kleine bult op mijn voorhoofd, deze is nu helemaal weggetrokken. Wat ik wel vreemd vind is dat wanneer ik met mijn hand op mijn voorhoofd druk, op de plek waar de bult zat dat dit pijnlijk is.
Is het normaal dat ik een paar dagen na het 'ongelukje' deze pijn ervaar?
Alvast bedankt.

vrijdag 12 april 2013 om 15:36
quote:Biebeliee schreef op 12 april 2013 @ 15:26:
Nouou.. ik weet dat hier int durp eens een klein meisje is overleden omdat de bult naar binnen ging.
Oké het was haar slaap waar ze op gevallen was maar het was zo goed gekoeld na het vallen dat de zwelling niet naar buiten kwam maar binnen zijn weg zocht.
of zo iets...
Zeg maar dat haar hersentjes opzwollen in het hoofdje en ze overleden is aan hersenletsel. Zoiets.
TO, dat heb jij niet. Niet meer drukken.
Nouou.. ik weet dat hier int durp eens een klein meisje is overleden omdat de bult naar binnen ging.
Oké het was haar slaap waar ze op gevallen was maar het was zo goed gekoeld na het vallen dat de zwelling niet naar buiten kwam maar binnen zijn weg zocht.
of zo iets...
Zeg maar dat haar hersentjes opzwollen in het hoofdje en ze overleden is aan hersenletsel. Zoiets.
TO, dat heb jij niet. Niet meer drukken.
vrijdag 12 april 2013 om 15:43
Je doet me denken aan mijn 7 jarige dochter. Die zit ook op beurse plekjes te drukken en heeft dan PIJN. En inderdaad zeg ik dan ook: Niet meer drukken!Met schaafwondjes ed drukt ze ook net zolang totdat er een druppel bloed uitkomt, zucht. Had de hoop dat ze er wel overheen zou groeien, maar blijkbaar kan dat best lang duren
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?