Gezondheid alle pijlers

Terugkerende borstonstekingen (geen borstvoeding).

22-01-2013 13:54 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand ervaring met terugkerende borstonstekingen? Ik heb in het afgelopen half jaar 3 ontstekingen gehad. Alles wat ik op internet etc. kan vinden gaat over borstonstekingen tijdens borstvoeding. Ik geef echter geen borstvoeding (en heb ook geen baby, mijn jongste is vier).

Uiteraard ben ik ook onder behandeling bij een arts, maar ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit herkennen.
Hoi,

ik heb het ook een keer gehad en ik gaf geen borstvoeding, twee keer achter elkaar.

Er werd niet echt een verklaring voor gegeven, alleen dat op zwakkere momenten een bacterie net even toeslaat.

Wel ben ik doorgestuurd naar het ziekenhuis voor foto's om er zeker van te zijn dat er niets anders was. Gelukkig was dit ook niet zo.

Sterkte hoor, zo vervelend en zo hardnekkig!
Ik ben idd ook doorgestuurd voor foto's na de tweede onsteking. Daar was niets op te zien. Binnenkort moet ik nogmaals foto's laten maken omdat ze geen oorzaak kunnen vinden.
Verbetert het wel elke keer met AB?
Ja, dat wel. In ieder geval tijdelijk, ik weet niet of het dan echt helemaal weg is en daarna weer terug komt of dat het toch een beetje blijft sluimeren.
Als je de volgende keer foto's moet laten maken, kun je voor de zekerheid om een huidbiopt vragen. De kans is heel klein dat er iets anders aan de hand is dan een borstontsteking waarvoor je gewoon de juiste AB nog niet geprobeerd hebt, maar je wil die kans wel uitsluiten.

Hoop dat je snel de juiste AB vindt!
Huidbiopt is idd voor de zekerheid ook al gepland.

Ik ben ook allergisch voor een aantal ABs, dus dat helpt waarschijnlijk ook niet om de juiste te vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven