Tijdens menstruatie bobbels in borsten en pijn in oksel
maandag 2 juni 2014 om 00:56
Lieve lezeressen,
Ik ben bijna klaar met ongesteld zijn deze maand. Nu is het zo dat ik bobbels voel (kan misschien ook wat anders zijn, is goed voelbaar des te meer omdat ik kleine borsten heb).
Nu lig ik in bed en voel nu ook pijn onder 1 oksel en is de huid daar erg stevig en voel ik daar wat hards (weet niet of het een bobbel is), bij de andere oksel voel ik geen pijn en geen harde dingen. Daar is het gewoon zacht.
Moet ik me zorgen maken of is dit herkenbaar?
Ik ben bijna klaar met ongesteld zijn deze maand. Nu is het zo dat ik bobbels voel (kan misschien ook wat anders zijn, is goed voelbaar des te meer omdat ik kleine borsten heb).
Nu lig ik in bed en voel nu ook pijn onder 1 oksel en is de huid daar erg stevig en voel ik daar wat hards (weet niet of het een bobbel is), bij de andere oksel voel ik geen pijn en geen harde dingen. Daar is het gewoon zacht.
Moet ik me zorgen maken of is dit herkenbaar?

maandag 2 juni 2014 om 09:39
Ik zou een week wachten en kijken of je de bobbels dan nog zo voelt. Hoe oud ben je? Tot je 30e hebben vrouwen altijd veel klierweefsel, tijdens je menstruatie, van een paar dagen daarvoor, tot een paar dagen daarna is dat klierweefsel vaak opgezet.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
zondag 8 juni 2014 om 06:20