Gezondheid alle pijlers

Tinnitus en druk op de oren

11-06-2024 13:48 6 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb nu ong 3 jaar tinnitus. Heb er mee leren leven. Leuk is het niet maar is niet anders. Alleen nu heb ik de laatste tijd steeds zo,n druk op beide oren. Net of ze altijd dicht zitten. Het gevoel dat je oren vol water zitten. Als ik mijn oren klaar dan ploppen ze ff open maar daarna gaan ze net zo hard weer dicht. Om gek van te worden!

Herkent iemand dit? Ik heb morgen een afspraak bij de huisarts.
Alle reacties Link kopieren Quote
Komt heel veel voor, komt door wat dichte buis van Eustachius. Laat het even controleren. Misschien zit er stiekem toch nog een propje, maar meestal niet. Kan even duren maar gaat vrijwel altijd vanzelf weer over.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb 40+ jaar tinnitus, maar nooit dichtzittende oren (op een keer een verkoudheid of vlucht na).

Hoop dat je er vanaf komt, die tinnitus is al ruk genoeg.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij mij begon het met druk en het gevoel dat ik continu moest klaren daarna kwam het suizen erbij. Kno kon geen oorzaak vinden helaas.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb dus eerst mijn piep/ruis/geknetter gekregen. ( heb ik ong 3 jaar nu) Nu dus steeds veel druk. Net of er water in mijn oor zit wat er niet uit wil. Ik ben bij de ha geweest, heb een neusspray gekregen om de buis van Eustachius (slijm) vrij te krijgen. Zaten geen proppen in. Deze neussspray lijkt iets te helpen. Maar mocht ik na 14 dagen nog zoiets hebben van, helpt niet voldoende dan toch door naar KNO.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je hebt een pm met iets van info, ik weet niet of ik het mag posten hier.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven