tmj oefeningen?
zaterdag 22 oktober 2016 om 13:51
Hallo,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb al geruime tijd problemen met mijn kaakgewricht.
Volgens de kaakchirurg en -fysio heb ik tmd / tmj.
Nu las ik in het archief (2013)dat er oefeningen voor zijn. Iemand had het boek 'taking control of tmj' gekocht waarin oefeningen stonden die haar goed hielpen.
Wellicht is ze nog actief op dit forum, wellicht weet iemand welke oefeningen het zijn?
Haar nicknaam is Johand .
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb al geruime tijd problemen met mijn kaakgewricht.
Volgens de kaakchirurg en -fysio heb ik tmd / tmj.
Nu las ik in het archief (2013)dat er oefeningen voor zijn. Iemand had het boek 'taking control of tmj' gekocht waarin oefeningen stonden die haar goed hielpen.
Wellicht is ze nog actief op dit forum, wellicht weet iemand welke oefeningen het zijn?
Haar nicknaam is Johand .
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
zaterdag 22 oktober 2016 om 15:07
zaterdag 22 oktober 2016 om 17:26
quote:SuzanneSuus schreef op 22 oktober 2016 @ 14:16:
Het boek is gratis te downloaden, ff zoeken op de titel die je zelf noemt
Ik heb gezocht maar kan het niet vinden ...weet jij misschien waar het te vinden is?
Ik loop al bij een goede kaak fysio. Maar zou graag zelf oefeningen willen doen om de kaken wat meer te kunnen ontspannen.
Het boek is gratis te downloaden, ff zoeken op de titel die je zelf noemt
Ik heb gezocht maar kan het niet vinden ...weet jij misschien waar het te vinden is?
Ik loop al bij een goede kaak fysio. Maar zou graag zelf oefeningen willen doen om de kaken wat meer te kunnen ontspannen.
zaterdag 22 oktober 2016 om 20:23
quote:lushmeisje schreef op 22 oktober 2016 @ 17:26:
[...]
Ik loop al bij een goede kaak fysio. Maar zou graag zelf oefeningen willen doen om de kaken wat meerustiger te kunnen ontspannen.Vraag het je fysiotherapeut. Ik heb dit boekje ooit gelezen, maar zo veel nieuws staat daar niet in. Je eigen fysio kan je voor jou specifieke oefeningen geven en deze ook met je oefenen zodat je ze ook goed doet.
[...]
Ik loop al bij een goede kaak fysio. Maar zou graag zelf oefeningen willen doen om de kaken wat meerustiger te kunnen ontspannen.Vraag het je fysiotherapeut. Ik heb dit boekje ooit gelezen, maar zo veel nieuws staat daar niet in. Je eigen fysio kan je voor jou specifieke oefeningen geven en deze ook met je oefenen zodat je ze ook goed doet.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover