Gezondheid alle pijlers

Toch nog laten testen na 3 jaar op chlamydia ?

01-11-2012 19:50 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
3 jaar geleden heb ik eenmalig seks gehad met een man .

Nu stuurt hij me vandaag een berichtje dat hij chlamydia heeft en van de dokter nu al zijn sekspartners moest inlichten van het verleden. Na dit ''avontuurtje'' ben ik een relatie gegaan met mijn nu vaste vriend nog steeds. Zou ik me nu na 3 jaar nog moeten testen ? In de tussentijd nooit getest ( Heel stom) maar mijn huidige vriend was maagd toen wij een relatie kregen en daarvoor had ik ook een lange relatie . Daarna heb ik mezelf wel laten testen .
Hmm, misschien ben ik dan ook altijd goedgelovig geweest..

Mijn huidige vriend en ik hebben nu 10 jaar een relatie, hij was mijn eerste, ik niet van hem. Onlangs een SOA test gedaan, nooit eerder gedaan, goedgelovig.. Stom, ik weet het.

Maar ik heb regelmatig bloed gedoneert, en ging er vanuit dat hierbij je bloed getest wordt op o.a. dit soort ziektes.

En dat, als ze iets vinden, ze contact opnemen met je.

Dit was mijn reden om voorheen geen SOA test te doen.

De reden om onlangs toch die test te doen was dat ik pijn in m'n buik had. De reden van die pijn is nu 13 weekjes in m'n buik aan 't groeien.. :-D
quote:sn00piiy schreef op 01 november 2012 @ 20:31:

Oo nog even een ander vraagje :

Ik heb vorig jaar wel een spiraaltje laten plaatsen. Kan me nog vaag herinneren dat er toen ook ergens op getest was.. Kan dit chlamydia zijn ?

ja, bij mij hebben ze dat ook gedaan, ze zeiden het echter niet met zoveel woorden, maar later bleek inderdaad dat ik (ook over een lange periode) Chlamydia had, het plaatsen van een spiraaltje zou de chlamydia verder de baarmoeder induwen ofzo...

Toch gewoon testen, kan geen kwaad en stel je voor...

Sterkte
Ja voor spiraal plaatsen, verplicht een test op chlamydia. Verder geen soa's die dan getest worden.

Maar wbt testen op soa's: beter laat dan nooit!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven