Gezondheid alle pijlers

TOPAMAX / topiramaat

20-08-2011 18:01 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo..

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met dit middel?

ik gebruik dit een paar maanden al.

Slaap erg lang erg veel en vergeet soms dingen die ik niet meer weer maar ergste wat ik heb ik dat ik afval ( ik ben 155 en weeg nu ( 1. week geleden bij dokter 47 kilo.) ik was 49/50 kilo..

ik gebruikt omdat ik 2x per week een migraine aanval had.
Ik heb het ook gebruikt, het werkte alleen niet erg lang bij mij. Afvallen staat geloof ik ook in de bijsluiter, sommige mensen vallen er 10 kilo van af.

Ik ben er hooguit 2 kilo van afgevallen toen, maar ik had heel erg veel last van vergeetachtigheid. Als mij 3 opdrachten tegelijk werden gegeven moest ik ze opschrijven, anders was ik onderweg naar de 1e opdracht de andere 2 opdrachten al kwijt.

T wordt overigens voornamelijk gebruikt tegen epilepsie.
Ik heb het ook gebruikt en ben er veel mee afgevallen, woog iets van 70 en met topamax uiteindelijk 53 kilo, in mijn geval niet heel erg maar met jouw gewicht zou ik het wel in de gaten idd. Daarnaast werd ik ook vergeetachtig. Ik ben er 3 jaar geleden na 2 jaar gebruiken mee gestopt en heb er juist migraine aan over gehouden, blijkt wel vaker voor te komen.
Ff google gebruikt: deze site kwam ik tegen
Sabrina,

Hallo ik slik ook topamax. Ik slik de topamax naast de Tegretol. Ik slik 2 x 50 mg Topamax

Ik ben er weinig door afgevallen. Wel ben ik door beide middelen erg moe. Ik slik het voor de epilepsie en ook voor de migraine heb een combinatie van epilepsie en migraine. Mijn migraine is wel sinds topamax gebruik wel verminderd.
Hoi Sabina,

Zelf gebruik ik dit ook. Maar het gaat allemaal niet zonder slag of stoot zullen we maar zeggen.

De bijwerkingen zijn dezelfde die jij hebt. En daarbij heb ik darmproblemen gekregen. Die uitte zich eerst in extreme misselijkheid. Toen ben ik diarreeremmers gaan slikken. 6 Op een dag moet ik er innemen en nu is dat op het moment over. Ik klop het heel hard af. M'n gewicht blijft nu ook stabiel. Maar ik ben echt niet blij met m'n gewichtsverlies.

Het geheugenverlies vind ik echt balen, maar dat is met periodes. Volgens mij als ik dus wat minder slaap heb. Soms breken de aanvallen toch nog door.

Heb jij dat ook nog? (ik kan ze dan wel onderdrukken met sumatriptan)

Hoeveel slaap heb jij nodig?

(hey hendrina, alles goed verder met jou?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven