Gezondheid alle pijlers

Triggerfinger

27-11-2014 18:09 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op 6 oktober geopereerd aan een triggerfinger. Na anderhalve week moest ik terug komen voor controle. De chirurg pakte mijn hand niet vast maar zei zonder even aan mijn hand te voelen dat het goed ging. Ik had veel pijn aan mijn vinger en kon deze niet buigen maar hij zei dat gaat wel over. Na 3 weken ben ik weer terug gegaan en zei dat ik nog mijn vinger niet kon buigen dus stuurde hij mijn door voor handtherapie. Daar ben ik nu 8 keer geweest en de therapeut stuurt mijn ook weer terug naar de chirurg want mijn vinger blijft vooral s'morgens stijf en is dan niet te buigen en doet heel erg zeer. Er zat verkleving maar dat is nu door de handtherapie zo goed als weg. Zijn er mensen waar de operatie ook bij is mislukt ??? Ik ben er nu nog slechter aan toe als voor de operatie. Woensdag moet ik weer naar de chirurg.
Geen
Wat vervelend zeg! Ik kende het eigenlijk niet maar heb het even opgezocht

Ik kan je verder niet helpen maar wilde toch even reageren aangezien je nog geen reactie hebt gehad

Sterkte in ieder geval! En laat je niet wegsturen a.s woensdag zonder een oplossing
Live your life
Oh ik dacht dat het over de belgische band Triggerfinger ging. Wist niet dat het een kwaal was.Veel sterkte ermee
Jaren geleden hier ook aan geholpen.

Ik heb er ongeveer 2 weken in totaal last van gehad met precies de dingen die jij beschrijft. Ook had ik last van de hechting.

Klinkt niet goed in ieder geval, als ik het vergelijk met mijn ingreep.

Ik heb de ingreep aan mijn ringvinger gehad.
In for the cause....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven