Gezondheid alle pijlers

Turt-Blaasoperatie

06-03-2017 12:38 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Betreft hier een blaasoperatie van een man !!!

Ik liep al een mooi tijdje met onnodige drang om steeds te plassen ,(Een voordeel, mn kids noemen mij soms al zeikerd , steeds de rommel opruimend achter hun aan haah ) dus nu letterlijk en figuurlijk een zeikerd !! Naar de dokter testen op blaasontsteking ! negatief.. maarja mijn gezeik bleef maar aanhouden ,weer naar de dokter urine inleveren en bloedprikken , ik had een overactieve blaas, medicatie , hielp dus geen drol ... huppa zo blij als ik ben ppff weer erheen, ( had die man nog nooit zo vaak gezien in mijn leven ) moest nu in een ander potje mn urine doen werd opgestuurd naar een labatorium , weekje wachten kwam niks uit.. ondertussen al met al een dik half jaar verder , Ik moest naar een uroloog een vrouwelijke , urine inleveren bloed prikken en een week erna een Cystoscopie blaasonderzoek en gelijk de uitslagen van alles... ppf wat een pijn ondanks een dubbele verdoving die camera door mijn urinebuis , je ligt er al genant bij, Mn jochie wist niet hoe klein die zich moest maken... Camera komt in mn blaas ( normaal zo,n onderzoek 10 minuten ik lag er bijna 3 kwartier pijnlijden ) erin en tja schrikken.. ondertussen werd mij verteld dat mijn psa waardes schrikbarend hoog zijn en ze mij met spoed wilden opereren , je gaat gelijk door naar de Anesthesiologie, bloedprikken en je krijgt een oproep, ik wilde net weg lopen en werd terug geroepen , de volgende dag 8 uur Turt blaas operatie ... hapjes uit mijn blaas genomen en op kweek gezet..( het gevoel aan mn jochie alsof er een fikse klap met een hamer op geweest is ) paar dagen erna een ct scan met vloeistof gehad en nu einde deze week de uitslag... ik nam het best wel nuchter op nu een dik week verder maar kreeg mij vannacht toch een angstig gevoel van ppfffff kan natuurlijk goedaardig zijn, maar dan waren mijn psa waardes niet zo schrikbarend hoog...en word je niet even met spoed geopereerd Einde van deze week alle uitslagen... maar ttsss komt niks meer uit mij net of die spanning mij keihard tegen de grond gooit !! Eigenlijk wil je je verstoppen onder je dekentje de boel de boel laten , Dat wil niet want wil geen onnodige zorgen creëren bij mijn kids huppa smile on my face .. maar van binnen... ppfff Was de week maar om !
tja
Jochie? Ik dacht dat je je kind had meegenomen..
Misschien handig er even bij te zetten dat je een man bent en dat dit om je prostaat gaat? Het merendeel is hier namelijk vrouw en die hebben hier doorgaans geen ervaring mee.

Sterkte!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 06 maart 2017 @ 13:01:

Misschien handig er even bij te zetten dat je een man bent en dat dit om je prostaat gaat? Het merendeel is hier namelijk vrouw en die hebben hier doorgaans geen ervaring mee.

Sterkte!

Dit gaat niet om de prostaat maar om de blaas zoals ook in de OP staat.

Mijn vader heeft een maand of anderhalf terug dezelfde operatie gehad, bij hem helaas geen goede uitslag en er zijn inmiddels al vervolgoperaties geweest. Waarmee ik uiteraard niet wil zeggen dat dit bij jou ook zo zal zijn.

Succes, het wachten op de uitslag is klote!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven