Gezondheid alle pijlers

Tussentijds bloedverlies

29-10-2010 19:57 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb hier even een vraagje. Ik ben vorige week donderdag ongesteld geworden. Dit was behoorlijk heftig. Maar ik ben (ik slikte em niet meer) die dag ook weer voor het eerst met de pil begonnen. De menstruatie werd daarna na twee dagen al minder heftig misschien daardoor. Maar nu een week later, verlies ik best veel bruine afscheiding en wat oud bloed. Ik maak me hier zorgen om omdat ik vorige week uitslag kreeg voor bevolkingsonderzoek en dat was pap2. Weet iemand of dit hier iets mee te maken heeft? Of gewoon met het starten van de pil?
p.s over een half jaar moet ik weer opnieuw voor uitstrijkje. Wou eerder naar gynecoloog maar dat hoefde niet zeiden ze en waren niet standaard procedures.
p.s over een half jaar moet ik weer opnieuw voor uitstrijkje. Wou eerder naar gynecoloog maar dat hoefde niet zeiden ze en waren niet standaard procedures.
pap 2 is niet zo heel heftig afwijkend, volgens mij is het wel standaard dat je dan na een half jaar opnieuw een uitstrijkje moet laten maken, ik gok dat de kans groter is dat dat tussentijdse bloedverlies met het starten met de pil te maken heeft. Maar bel maandag anders voor de zekerheid de huisarts even en vraag het na.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven